طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه یمنی از گسترش مخالفت‌های مردمی در جنوب یمن نسبت به حضور نظامیان آمریکایی در دریای سرخ و مداخلات این کشور خبر داد.
امسال کشت برنج بدون استفاده از آفت کش های شیمیایی در ۱۰۰ هکتار و ۷ شهرستان و نیز مشارکت ۴۶ کشاورز در حال پیگیری است.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران با اشاره به گسترش روغن موتور تقلبی، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت روغن موتور، سودجویان به صورت حرفه ای روغن موتور تقلبی را در قوطی های برندهای معتبر وارد می کنند.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع بلاروس اظهار داشت: کشورهای مستقل و همسو که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی داشته باشند.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
معاون اول رئیس‌جمهور گسترش زبان فارسی را یکی از مؤلفه‌های اقتدار سیاسی، دیپلماسی و نفوذ علمی کشور در سایر کشورها دانست.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی ۲ کشور تأکید کردند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشورهای جهان است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: طرح مدیریت جامع آبخیزداری تضمینی برای امنیت زیستی، غذایی و ملی است زیرا هر چه از سطح مراتع کاسته شود به عرصه های بیابانی کشور افزوده می‌شود.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و طی ساعات گذشته بر دامنه تحرکات آنها افزوده شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به نقش مهم بورکینافاسو در منطقه آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران بر پایه گسترش همکاری با کشورهای آفریقایی به‌ویژه بورکینافاسو است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: گسترش هسته‌های مقاومت فلسطین، فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی را رقم خواهد زد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر معظم انقلاب روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر دو طرف است.
یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، آشنایی با دستاوردهای علمی و گسترش تعامل و همکاری میان پژوهشگران علوم اعصاب پایه و پالینی برگزار می شود.
در مادرید، پایتخت اسپانیا، رانندگان تاکسی در برابر تلاش دولت برای تصویب مقررات جدیدی که حقوق پلتفرم‌های حمل‌ونقل دیجیتال مانند اوبر و کبیفای را گسترش می‌دهد، دست به اعتصاب زدند. صد‌ها راننده تاکسی به آرامی در مرکز شهر حرکت کردند و ترافیک را مختل کردند. هفته گذشته نیز اقدامی مشابه در بارسلون برگزار شد.
ابطحی گفت: پلیس در همه جای دنیا به عنوان مامن مردم در عرصه‌ها و حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی است. برای این که این مهم محقق شود باید بر محور قانون امنیت عمومی را چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی در جامعه گسترش دهد.
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ