بحران انرژی ۱۸ ماه گذشته اختلاف بین کشور‌های ثروتمند و فقیر را تشدید کرد. بسیاری از کشور‌های در حال توسعه در اعتراض به فشار‌ها برای تنوع ‏بخشی در حوزه انرژی و کاهش سهم سوخت‌‏های فسیلی، جری‏تر شدند و به افزایش هزینه‌‏های غذا و انرژی اشاره کردند که حاصل جنگی اروپایی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ سیاسی در کشتی جهان بر سر روس‌ها
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جنگسر» از قطب‌های تأمین مواد اولیه سوخت هسته‌ای و پشتیبان‌کننده تولید برق هسته‌ای خواهد بود.
عملیات اجرایی مجتمع معدنی و صنعتی شهید مهدی باکری در محدوده معدنی جنگسر با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در شهرستان خوی آغاز شد.
عمده مطالب روزنامه‌های ورزشی 17 مرداد به اخبار نقل و انتقالات اختصاص دارد.
دبیر کل سازمان ملل با هشدار نسبت به این که سایه جنگ هسته‌ای دوباره بر روی جهان ظاهر شده است، خواستار حذف کامل سلاح‌های هسته‌ای شد.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
جنگ دو دستگاه دولتی بر سر استقلال
وزارت خارجه روسیه برگزاری نشست صلح اوکراین بدون حضور مسکو را مورد انتقاد قرار داد.
فرمانده کل انتظامی کشور رواتی از جنگ مرزی "مزه‌سر" و نحوه شهادت مرزبانان مطرح کرد.
سه گل از مهدی طارمی و یک گل از سردار آزمون، دو مهاجم تیم ملی را در مرز آمادگی نشان داد.
جنگ گواردیولا با بارسلونا بر سر جذب کاپیتان بایرن
پس از صعود لیگ هلند در رنکینگ جدید یوفا و بالاتر از لیگ پرتغال که باعث خواهد شد هلندی‌ها یک سهمیه اضافی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا داشته باشند، آن‌ها با یک ویدیوی جالب آن را جشن گرفتند.
پاکو خمس سرمربی تراکتور گفت که امروز روز تیم او نبوده است، اما باز هم تبریزی ها می‌توانستند که در دیدار امروز بازنده نباشند.
وزیر کشور دولت نجات ملی یمن گفت: ما در جنگ امنیتی با دشمن آمریکایی که همه اوضاع را در داخل کشور به منظور بهره برداری از آن رصد می کند، قرار داریم.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
خبرنگار و کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت که در جنگ آینده هزاران فروند موشک از مرزهای شمالی به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.
منابع فلسطینی از تشدید جنگ داخلی بر سر جانشینی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
سه مدعی از ۴ مدعی حضور در چارچوب دروازه ایران، این فصل در لیگ برتر به میدان می‌روند.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
«"ویلیام برنز"، رئیس سازمان سیا، "ریچارد مور" رئیس سازمان جاسوسی MI6 و همچنین "میک ماران" رئیس سرویس اطلاعات خارجی استونی، همگی گفته اند که چیزی در حدود 15 هزار نظامی روسی از زمان آغاز جنگ اوکراین در تاریخ 24 فوریه سال جاری میلادی کشته شده اند. این میزان کشته بدان معناست که روزانه 100 نظامی روسی در میدان های جنگ اوکراین جان خود را از دست داده اند.»
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ