عضو هیات مدیره پرسپوليس بعد از خروج از جلسه مدعی شد در جلسه امروز هیچ بحثی درباره برکناری رضا درویش نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روزها بحث احیای تیم فوتبال پاس تهران از اخبار جالب فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ خبری که البته از سوی مقامات رسمی تأیید نشده است.
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل اینکه این تیم دیر به قائمشهر رفته، در نشست خبری مورد سوال قرار گرفت.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
خبیری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید روال خصوصی‌سازی سخت پیش می‌رود و تا الان ده درصد از سهام پرسپولیس به بخش خصوص واگذار شده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حامیان مالی در تصمیمات داخلی تیم اعمال نظر نمی‌کنند.
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. با این وجود، او جوان نیست و نامزدی برای ریاست جمهوری وقت و انرژی زیادی می‌گیرد. این بدان معناست که دیگر خبری از سفر‌های زمینی دراماتیک به کی‌یف نخواهد بود و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر کمپین انتخاباتی وجود خواهد داشت.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره آمادگی جسمانی تیمش عصبانی شد و ادعاها درباره کمبود آمادگی جسمانی سیتی را «مزخرف» دانست.
من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
حرکات عجیب و غریب زلنسکی باعث تعجب اغلب رسانه‌ها شد بطوری که برخی نوشتند که فشار جنگ او را به سمت کوکائین کشانده است.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حمایت کامل مدیریت باشگاه از سرمربی این تیم خبر داد و انتقاداتی نیز نسبت به اتفاقات اخیر مطرح کرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که لوکادیا با این باشگاه قرارداد دارد و نمی تواند به پیشنهاد دیگری فکر کند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاههایی واقعا حرفه‌ای داشت.
عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت مسئولیت های خطیری را به عهده دارد چون ضمن رسیدگی به مشکلات به جامانده از دولت قبل باید برای موضوع تحریم ها تدبیر کند. حالا در این میان دولت تصمیماتی همچون حذف ارز ترجیحی را اتخاذ کرد که می شد درباره تقدم و تأخر اجرای این تصمیم بحث کرد.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
عضو هیئت مدیره پرسپوليس توضیحاتی را درباره شرایط این باشگاه و صدور مجوز حرفه‌ای ارائه داد.
عضو هیئت مدیره پرسپوليس توضیحاتی را درباره شرایط این باشگاه و صدور مجوز حرفه‌ای ارائه داد.
یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد بحث حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ را فردا مورد بررسی قرار دهد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: لایحه معاهده انتقال محکومان بین ایران و بلژیک را به فال نیک می‌گیریم.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ