من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رائول گونزالس، مربی تیم دوم رئال، که پس از ناکامی تیمش در صعود به دسته دوم فوتبال اسپانیا قصد حضور در نشست خبری را داشت با ممانعت نیروهای امنیتی روبه‌رو شد.
کیلیان امباپه، فوق ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن، امروز رسما به باشگاه اعلام کرد که قصد جدایی دارد.
اکیپ مدعی شد که کیلیان امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده و برخلاف قبل قصد جدایی از این تیم را دارد.
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
استفانو پیولی دیروز در نشست خبری خود صراحتا گفت که قصد دائمی کردن قرارداد براهیم دیاز را دارند.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا قصد دارد دو تا سه هفته بعد در نشستی خبری در مورد قضیه بارساگیت توضیح دهد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، قصد ندارد قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کند.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
درگیری بازیکنان دو باشگاه از روسیه و اوکراین در هتلی در ترکیه به خبری جنجالی در اروپا تبدیل شده است.
دادستان تهران گفت: اگر افرادی به هر دلیلی به قصد ضربه زدن به امنیت محلات، اقدامی کنند پس از بازداشت با انها برخورد بازدارنده صورت خواهد گرفت و دیگر مشمول ارفاقات قانونی نخواهد شد.
روز ۲۰ آذرماه خبری مهم برای بانک صادرات منتشر شد مبنی بر این که این بانک قصد دارد سهم ۴ نماد پالایشی را به صورت یکجا و نقد عرضه کند. زمان و میزان عرضه چقدر خواهد بود؟
یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد بحث حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ را فردا مورد بررسی قرار دهد.
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از عدم قصد تل آویو برای فروش سلاح به اوکراین خبر داد.
بلومبرگ در خبری مدعی شد ترکیه قصد دارد از روسیه درخواست کند تا اقساط سررسیدشده این کشور را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیندازد.
منابع خبری از برخورد پلیس فرانسه با عناصری که قصد آشوب و اغتشاش مقابل سفارت ایران در پاریس را داشتند، خبر دادند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
در حالی که مترجم قصد داشت که سوالی را ترجمه کند نماینده هیئت فوتبال دخالت کرد و اجازه طرح این سوال را نداد که این موضوع با اعتراض خبرنگار دیگری هم همراه شد.
پایگاه خبری پولیتیکو از درخواست دولت آمریکا از کنگره این کشور برای موافقت با فروش تسلیحات به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خبر داد.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
پایگاه خبری پلیس اعلام کرد سارقان موتورسیکلت سوار که در ولنجک با قمه قصد سرقت از یک شهروند را داشتند با همکاری صورت گرفته از سوی شهروندان شناسایی شدند.
متولیان صمت در اظهارات گوناگونی خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور داده بودند اما تنها یک هفته تا پایان مهلت وعده ها مانده و این در حالیست که حتی از آیین نامه هم خبری نیست.
چرا اصناف به مالیات اعتراض دارند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ