پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره آمادگی جسمانی تیمش عصبانی شد و ادعاها درباره کمبود آمادگی جسمانی سیتی را «مزخرف» دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
مدیر ورزشی سابق رم معتقد است، مورینیو قابلیت به تحرک درآوردن توده مردم را دارد و نمی‎شود با او جر و بحث کرد.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفتگوی جالب توجهی با محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر داشت.
جک گریلیش در مصاحبه جدید خود از ارلینگ هالند تمجید کرد و گفت ک در عین رفاقت، گاهی جر و بحث‌های کوچکی هم دارند.
امانوئل پتی، ستاره سابق چلسی، گفت از دیدن بازیکنان تیم که روی نیمکت با هم جر و بحث می‌کرده‌اند و دوست نبودن آنها شوکه شده است.
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با ملوان با هم جرو بحث کردند.
جر و بحث توییتری جرارد پیکه با یک خبرنگار و کلمات توهین‌آمیز ستاره سابق بارسلونا جنجالی شده است.
مصاحبه هانسی فلیک با باستین شواین‌اشتایگر در تلویزیون ARD آلمان که با بحث این دو همراه بود جنجالی شده است.
تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
روی کین و گریم سونس روی خط برنامه زنده بابت پنالتی جنجالی آرژانتین برابر عربستان جر و بحث کردند.
مرد میانسال در تحقیقات گفت: ۴۰ سال است که با مقتول همسایه هستم، او مهندس بود و اوایل مشکلی باهم نداشتیم. اما بعد از مدتی اختلافاتمان شروع شد. یک روز سر پارک ماشین و یک روز سر گذاشتن زباله جلوی در خانه، در نهایت هم جر و بحث بر سر کوچکترین موضوعات به یک دعوا ختم می‌شد. روز حادثه با او درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصدم قتل نبود و از ترس فرار کردم.
والدین وقتی فرزندشان تکالیفش را انجام نمی‌دهد به‌شدت ناراحت و عصبی می‌شوند، اما به گفته روانشناسان، این احساس مسئولیت در والدین و جروبحث با کودک بر سر انجام تکالیف به‌مرورزمان به کنترل بر سر آن‌ها تبدیل می‌شود.
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.
بهروز عطایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حواشی ایجاد شده در مورد جر و بحث با محمد طاهر وادی واکنش نشان داد.
محمد طاهر وادی، پاسور تیم ملی والیبال معتقد است که بحث جر و بحث او با بهروز عطایی فقط شیطنت فضای مجازی است.
اشتباهات متوالی پرسپولیس در نیمه دوم بحث فنی بین دو بازیکن این تیم با سابقه ملی را به همراه داشت.
همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.
ارسلان مطهری در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد اما تنها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ