رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به روزرسانی سایت شفافیت آغاز شده است، گفت: تاکنون ۳۵ سرفصل به روز رسانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
کم‌توجهی کاربران در به‌روزرسانی آنتی‌ویروس و سیستم عامل باعث آلوده شدن سیستم‌ها به بدافزار‌ها می‌شود که از بین رفتن اطلاعات ذخیره‌شده را در پی دارد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر بهداشت خواستار توسعه و به‌روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری‌های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان بنا دارد با همه ذی‌نفعان سند راهبردی کشور در امور نخبگان جلسات هم‌اندیشی برگزار کند
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
سخنگو شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات مجلس مصوب سال ۱۳۷۸ است و با توجه به شرایط جامعه باید به‌روزرسانی شود.
باز هم طرح اصلاح قانون انتخابات با نزدیک شدن به رقابت سیاسی در اسفند ۱۴۰۲ به صدر اولویت نهادهای قانون گذار و مجری بازگشته اما آیا اصلاح به موقع و برای اجرا در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد؟
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های محیط‌زیستی تهیه و به روزرسانی می‌شود.
اندروید ۱۴، آپدیت برنامه ریزی شده بعدی گوگل، در حال حاضر در دست ساخت است. زمانی که نسخه جدید این سیستم عامل منتشر شود تعدادی از دستگاه‌ها منسوخ می‌شوند.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از ایموجی به عنوان تصویر پروفایل و همچنین ترجمه کل چت‌ها برای کاربران پریمیوم روبه‌رو هستیم.
اخیرا FDA به‌روزرسانی معیار‌های خود را برای غذا‌های سالم پیشنهاد کرده است و با این استاندارد‌های جدید، برخی از غلات صبحانه دیگر سالم در نظر گرفته نمی‌شوند.
سند اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال‌احمر ایران در بیروت تشریح شد.
تلگرام آخرین به‌روزرسانی خود برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل قابلیت‌های جذابی مانند تار کردن (Blur) تصاویر و ویدیوها، ابزار جدیدی برای پاکسازی حافظه کش، ابزار‌های نقاشی جدید و مخفی‌کردن اعضای گروه‌ها می‌شود.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
با به‌روزرسانی اساسنامه موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، اولویت‌های تحقیقاتی نیماد در قالب ۹ کمیته تخصصی برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیازمند رویکردی جدید در حوزه پدافند غیرعامل هستیم چراکه روش‌های سنتی در این زمینه‌ها پاسخگو نیست.
به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.2 برای دستگاه‌های Android و iOS روز گذشته رسماً منتشر شد.
هوآوی اخیراً به‌روزرسانی جدید سیستم عامل HarmonyOS 2.1.0.399 را برای دو ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 و GT Runner منتشر کرده است. این بروزرسانی ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال یک عملکرد کلید ماشین جدید به این نرم افزار اضافه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن قفل درب خودرو را باز کنند و یا حتی خودرو را از راه دور کنترل کنند.
پس از تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری، تقویم سالانه رویدادهای این رشته نیز دستخوش برخی تغییرات و بروزرسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ