اخیرا FDA به‌روزرسانی معیار‌های خود را برای غذا‌های سالم پیشنهاد کرده است و با این استاندارد‌های جدید، برخی از غلات صبحانه دیگر سالم در نظر گرفته نمی‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاکان فیدان و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره توافق غلات تلفنی گفتگو کردند.
دبیر کل سازمان ملل بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای مقابله با بحران جهانی غذایی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز خواستار اجرای توافقنامه غلات به‌صورت متعادل، کامل و موثر شد.
مسکو به‌دنبال حمله تروریستی به پل کریمه، مشارکت در توافق غلات را به حالت تعلیق درآورد.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی هشدار داد: اگر همه‌ چیز همین طور که هست باقی بماند، که ظاهرا هم می‌ ماند، باید بگویم که این توافقنامه دیگر عملی نخواهد بود.
رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که توافق غلات برای ۲ ماه دیگر تمدید شده است.
اتحادیه اروپا نسبت به ممنوعیت واردات غلات اوکراین از سوی شماری از کشورهای اروپایی واکنش نشان داد.
وزارت دفاع ترکیه می گوید نزدیک به نیمی از غلات صادر شده از طریق بنادر اوکراین از کشورهای اروپایی سر درمی آورد.
کربوهیدرات و غلات انرژی مورد نیاز در طول روز را تامین می‌کنند. اما برخی از افراد با تصوری اشتباه، صبحانه خود را لبریز از کربوهیدرات می‌کنند که موجب افزایش سطح انسولین در بدن می‌شود؛ بنابراین در طی روز به کمتر شدن میزان انسولین به شدت احساس گرسنگی خواهید کرد، بنابراین مجبور به خوردن مواد غذایی بیشتر و در نتیجه افزایش وزن می‌شوید. به جای قند‌های فرآوری شده از میوه و یا نان برای تامین کربوهیدرات مورد نیاز در وعده صبحانه استفاده کنید.
به‌ندرت پیش می‌آید برای ناهار غذای شیرین بخورید، پس چرا باید صبحانه‌تان شیرین باشد؟ اغلب ما طعم‌های شیرین را برای صبحانه می‌پسندیم؛ چون به آن عادت کرده‌ایم. چیز‌هایی مثل مربا و پنکیک و شیره به طور سنتی در صبحانهٔ ما وجود دارند و حتی غلات صبحانه نیز معمولاً شیرین شده است. اما نکته این است که هرچقدر بیشتر قند و شیرینی بخورید، گرسنگی و افت قند خونتان در ساعت‌های بعدی بیشتر خواهد بود. پس این عادت را کنار بگذارید و مثلاً جودوسر پخته شده شیرین نشده و مزه‌دار شده با روغن‌زیتون، پنیرپارمزان و فلفل سیاه بخورید.
وزیر خارجه اوکراین ادعایی خلاف واقع را در خصوص مدت زمان تمدید توافق غلات مطرح کرد.
دفتر دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توافق غلات تمدید شده است؛ اما ۶۰ یا ۱۲۰ روزه بودن مدت آن هنوز مشخص نیست.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که توافق غلات به مدت ۲ ماه تمدید شده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که توافق غلات به مدت ۲ ماه تمدید شده است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد توافق غلات با توجه به تعهدات طرف مقابل برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی روسیه تمدید شد.
دانیل لوی وولینز، متخصص تغذیه در خانه می گوید: «وقتی نوبت به تقویت قدرت مغز شما می رسد، هدف شما باید دریافت مقدار مناسب کالری (یا انرژی)، به علاوه تعادل پروتئین، چربی و کربوهیدرات باشد. او توضیح می دهد : «با نگاهی به بشقاب صبحانه خود، نیمی از بشقاب را میوه و سبزیجات، یک چهارم پروتئین بشقاب و یک چهارم غلات کامل تهیه کنید. چربی‌های سالم بیشتر یک مکمل هستند و می‌توانند شامل آووکادو، روغن زیتون و هر نوع آجیل یا دانه باشند.»
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری زراعی در تولید غلات به طور متوسط ۱۷ درصد رشد داشتیم.
یک شرکت فناور با استفاده از خدمت مشارکت و سرمایه‌گذاری یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت موفق به توسعه تولید محصولات فراسودمند کشاورزی (کینوا) برای بیماران دیابتی شد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل می گوید توافق نامه صادرات غلات میان روسیه و اوکراین در کاهش قیمت مواد غذایی و به تبع آن جلوگیری از فقر شدید شماری زیادی تاثیر داشته است.
بنا به افشای یک روزنامه اسپانیایی، برغم ادعاهای غرب، از سرگیری صادرات غلات از اوکراین به نفع کشورهای اروپایی بوده است.
دبیر کل سازمان ملل تداوم صادرات غلات از بنادر اوکراین را به دلیل تاثیرگذاری بر قیمت جهانی مواد غذایی مهم ارزیابی کرد.
نشاسته‌های مقاوم در غذا‌های گیاهی از جمله لوبیا، جو دوسر، غلات صبحانه، برنج، ماکارونی‌های پخته شده و خنک شده، نخود فرنگی و موز‌های کمی نارس وجود دارند.
خوردن غذا‌های فرآوری شده به مغز شما آسیب می‌رساند. حتی «۲ شیرینی کوکی» می‌تواند بر سلامتی تاثیر بگذارد.
مسکو و کی‌یف ماه گذشته در استانبول توافق کردند که برای اولین‌بار از زمان حمله روسیه به همسایه خود در ماه فوریه، حمل‌ونقل گندم و سایر غلات از بنادر اوکراین را از سر بگیرند. اولین کشتی بارگیری شده با ۲۶ هزار تن ذرت روز دوشنبه از اودسا به سمت بندر طرابلس لبنان حرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ