تلگرام آخرین به‌روزرسانی خود برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که شامل قابلیت‌های جذابی مانند تار کردن (Blur) تصاویر و ویدیوها، ابزار جدیدی برای پاکسازی حافظه کش، ابزار‌های نقاشی جدید و مخفی‌کردن اعضای گروه‌ها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت: نقشه های پوششی کشور بعداز ۲ دهه با ماهواره خیام به روز رسانی می شود.
یکی از مجموعه‌ها حاوی والپیپرهایی است که با ایموجی‌های مختلف، از آتش گرفته تا ماهی، ساخته شده‌اند. دسته‌ی دیگری از تصاویر پس‌زمینه نیز وجود دارند که برای خلق آنان از آیکون‌های نرم‌افزارهای آفیس الهام گرفته شده است.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
یوتوب می‌گوید کاربران حالا با پیش‌نیاز‌های کمتری می‌توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و شروع به درآمدزایی کنند. براین‌اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و ۱۰۰۰ ساعت کمتر از گذشته لازم است مخاطبان ویدیو‌های شما را تماشا کرده باشند تا به ابزار‌های درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.
قابلیت به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در دسترس آزمایش‌کنندگان نسخه بتای واتس‌اپ قرار گرفته است.
به‌زودی می‌توانید برای حساب واتساپ خود، نام کاربری انتخاب کنید.
ویژگی جدید اینستاگرام می‌تواند کاربرد‌های متنوعی برای کاربران داشته باشد. برای مثال، می‌توانید به حساب‌های خود در سایر شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام لینک دهید تا کاربران بتوانند به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنند.
کاربران واتس‌اپ می‌توانند در صورت رضایت فرستنده، پیام‌های «ناپدید شونده» را ذخیره کنند.
نخست وزیر سابق میلان در 48 ساعت گذشته واکنش خوبی به روند درمان بیماری سرطان خود نشان داده است.
شاخص جدید توییتر نسبت به سایر معیار‌های این شبکه اجتماعی یک تفاوت بزرگ دارد. برخلاف سایر معیار‌های توییتر مانند تعداد لایک‌ها، نمی‌توان روی بوکمارک‌های توییتر ضربه زد تا ببینید چه کسی آن را به لیست خود اضافه کرده است.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
بهبود شفافیت ازطریق انتشار اسامی بدهکاران کلان وسرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات خرداز طریق حذف ضامن ازمهمترین مواردی است که درکارنامه یکساله وزارت امور اقتصادی ودارایی درحوزه بانکی دیده میشود.
اولین قابلیت جدید، Private Audience Selector نام دارد که به شما اجازه می‌دهد افرادی که می‌توانند استاتوس‌ها را مشاهده کنند، انتخاب کنید. اگرچه در گذشته هم چنین قابلیتی وجود داشت، اما حالا واتس‌اپ شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال این افراد ذخیره می‌شوند و می‌توانید به‌طور پیش‌فرض از آن‌ها برای استاتوس بعدی استفاده کنید.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از ایموجی به عنوان تصویر پروفایل و همچنین ترجمه کل چت‌ها برای کاربران پریمیوم روبه‌رو هستیم.
قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ، روند شناسایی و بلاک پیام‌ یا تماس اسپم را بسیار ساده‌تر و موثرتر از گذشته خواهد کرد.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») کاهش یافته و از ۲ به یک شهرستان رسیده است و همچنین شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم از ۹۵ به ۹۳ شهرستان کاهش یافته تا بدین ترتیب آبی‌ترین نقشه رنگ بندی کرونایی پدید آید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم که امیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود.
برای اولین بار در تاریخ، سه نماینده آسیا در مرحله حذفی حضور خواهند داشت.
هدف از تولید سیاهه انتشار، کمی سازی مقادیر آلایندگی تولیدی از منابع مختلف، شناسایی، اهمیت سنجی و مقایسه منابع مختلف برای آلاینده‌های گوناگون، تولید مقادیر اولیه مورد نیاز برای مدل‌های پراکنش آلودگی هوا و مدل‌های عددی فتوشیمیایی بزرگ یا کوچک‌مقیاس، اجرا و اثرسنجی سناریو‌های مختلف کاهش آلودگی هواست.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور گفت: بروزرسانی قوانین یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
تلگرام در آخرین به روزرسانی خود ویژگی‌های جدیدی را در کتابخانه ایموجی ها، واکنش‌های بی‌نهایت، ورود به سیستم ساده‌تر و فرمت نام کاربری جدید ارائه کرده است.
هوآوی اخیراً به‌روزرسانی جدید سیستم عامل HarmonyOS 2.1.0.399 را برای دو ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 و GT Runner منتشر کرده است. این بروزرسانی ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال یک عملکرد کلید ماشین جدید به این نرم افزار اضافه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن قفل درب خودرو را باز کنند و یا حتی خودرو را از راه دور کنترل کنند.
واتساپ اکنون قابلیت مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت در فهرست چت را به برخی از آزمایش‌کنندگان خوش شانس نسخه بتای اندروید ارائه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ