پس از تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری، تقویم سالانه رویدادهای این رشته نیز دستخوش برخی تغییرات و بروزرسانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
حمله پلیس آلبانی به مقر سازمان منافقین، آن هم بلافاصله پس از منع برگزاری گردهمایی سالانه آنها از سوی پلیس فرانسه، سناریوی «طرد منافقین» و «مهره سوخته» بودن این گروهک را تقویت می‌کند.
رئیس جامعه بوم گردی با بیان اینکه در نظر داریم روز ۳۱ اردیبهشت را به عنوان روز ملی بوم گردی در تقویم ملی ثبت کنیم گفت: می‌خواهیم سال‌های آینده در این روز از چهره های برتر تقدیر شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
تیم فوتبال امید ایران در کمتر از یک سال در سه رویداد رسمی و مهم به میدان خواهد رفت.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
نویسندگان این تحقیق می‌گویند: ستاره‌شناسان مایایی که تقویمی با شمارش ۸۱۹ روز را ایجاد کرده بودند، به جای محدود کردن خود به یک سیاره، با در نظر گرفتن یک سیستم تقویمی بزرگتر، برای پیش‌بینی تمام دوره‌های سینودی سیاره‌های قابل رویت و نقاط تناسب آن‌ها با چرخه‌هایشان در تزول‌کین (Tzolk’in یا چرخه مقدس، تقویمی است که ۲۶۰ روز دارد) و تقویم مایا‌ها استفاده کردند.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد.
جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور روسیه با عنوان «وضعیت کشور» از دقایقی پیش در پارلمان این کشور آغاز شده است.
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر این اساس، دولت هر سال باید احکام و ارقام بودجه را ابتدای آبان‌ تقدیم مجلس کرده و بعد از تصویب، جداول، منابع و مصارف را به مجلس ارائه دهد.
ازآنجاکه خرداد سال۱۴۰۰ نیز سال پایانی برنامه پنج‌ساله ششم بود و با توجه به تمدید یک‌ساله آن، طبیعتا دولت باید تا خرداد امسال یعنی ۶ماه پیش، لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه می‌کرد که تاکنون این امر صورت نگرفته است. دراین بین دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال تقدیم مجلس کند که تاکنون دراین زمینه نیز دیرکرد داشته است.
نیروهای ارتش کره جنوبی رزمایش دفاعی سالانه خود را با هدف تقویت قوای سئول برای واکنش به «تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی»، آغاز کردند.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
از زمان سقوط «صدام حسین» رئیس جمهور سابق عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی مراسم عزاداری شیعیان که پیش‌تر محدود شده بود گسترده‌تر شده است. کربلا، نجف و سامرا به طور پیوسته تعداد بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب کرده‌اند و اکنون میزبان بزرگ‌ترین زیارت سالانه اسلام هستند که در زبان عربی به نام زیارة شناخته می‌شود.
رئیس جمهور به منظور تحول در بانک مرکزی، مواردی مانند تقویت ارزش پول ملی، اصلاح ناترازی بانک‌ها، توقف رشد سالیانه نقدینگی و ... را از جمله مأموریت‌های اصلی بانک مرکزی عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۳۰۸۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
شاخص بورس امروز ۳۸ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید، در روز افت اندک شاخص کل، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ