معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های محیط‌زیستی تهیه و به روزرسانی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته پایانی بهمن‌ماه، میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابل شیوع ویروس کووید ۱۹، در کل کشور به ۳۴.۹۵ درصد کاهش یافته و استان تهران در قعر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی قرار گرفته است.
آخرین وضعیت رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی مقابله با کرونا در کشور
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: افراد چون به شکل خفیف بیماری کرونا مبتلا می‌شوند؛ عنوان می‌کنند که به سرماخوردگی مبتلا شده اند؛ اما ما هیچ زمانی در مرداد ماه این حجم از سرماخوردگی را شاهد نبودیم و باید دانست که اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان رعایت نشود و مردم اقدام به تزریق واکسن نکنند؛ ممکن است با جهش‌های جدید و واکسن گریز بیماری مواجه شویم.باید با تزریق دز چهارم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانع افزایش موارد بیماری شویم.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی با حضور حجت الاسلام رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
همزمان با شب دهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری عاشورای حسینی با حضور آیت الله رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
همزمان با شب نهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با حضور رئیس جمهور، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت حجت الاسلام حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ