باز هم طرح اصلاح قانون انتخابات با نزدیک شدن به رقابت سیاسی در اسفند ۱۴۰۲ به صدر اولویت نهادهای قانون گذار و مجری بازگشته اما آیا اصلاح به موقع و برای اجرا در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در دیدار با وزیر بهداشت خواستار توسعه و به‌روزرسانی مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری‌های کشور متناسب با تهدیدات نوین شد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان بنا دارد با همه ذی‌نفعان سند راهبردی کشور در امور نخبگان جلسات هم‌اندیشی برگزار کند
مهم‌ترین نکته درباره بیرانوند: هیچ قطعیتی در هیچ تصمیمی وجود ندارد.
سخنگو شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات مجلس مصوب سال ۱۳۷۸ است و با توجه به شرایط جامعه باید به‌روزرسانی شود.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های محیط‌زیستی تهیه و به روزرسانی می‌شود.
اندروید ۱۴، آپدیت برنامه ریزی شده بعدی گوگل، در حال حاضر در دست ساخت است. زمانی که نسخه جدید این سیستم عامل منتشر شود تعدادی از دستگاه‌ها منسوخ می‌شوند.
ملک و حواشی آن، بخش عمده‌ای از پرونده‌های دستگاه قضا را به خود اختصاص داده است. پرونده‌هایی که گاها کثیرالشاکی هستند و صدها نفر را درگیر کرده است. برای کاهش گرفتاری مردم و تعداد پرونده‌های قضایی اقدامات مختلف و طرح‌های گوناگونی تدوین و تهیه شده است؛ از جمله طرح الزام تبدیل سند عادی به سند رسمی و... که به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده
سند اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال‌احمر ایران در بیروت تشریح شد.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
به‌روزرسانی مطالعات سند آمایش و آسیب‌شناسی وضعیت ساختمان‌های دو هزار و ۱۰۰ مسجد پایتخت در سی و دومین جلسه شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم که امیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم که امیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات درباره رسیدگی به تخلفات و نظارت بر تبلیغات نیازمند به روزرسانی است. تبلیغات بیشتر به فضای مجازی منتقل شده اما قانون در مورد آن خیلی مختصر است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به روزرسانی سایت شفافیت آغاز شده است، گفت: تاکنون ۳۵ سرفصل به روز رسانی شده است.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیازمند رویکردی جدید در حوزه پدافند غیرعامل هستیم چراکه روش‌های سنتی در این زمینه‌ها پاسخگو نیست.
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بزرگ بانک‌هایی که در موعد قانونی اطلاعات آنان برای صحت‌سنجی به بانک مرکزی ارسال شد پس از بررسی نهایی به تفکیک هر بانک، به‌روز رسانی و منتشر شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بزرگ بانک‌هایی که در موعد قانونی اطلاعات آنان برای صحت‌سنجی به بانک مرکزی ارسال شد پس از بررسی نهایی به تفکیک هر بانک، به‌روز رسانی و منتشر شد.
به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.2 برای دستگاه‌های Android و iOS روز گذشته رسماً منتشر شد.
پس از تغییر و تحولات مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری، تقویم سالانه رویدادهای این رشته نیز دستخوش برخی تغییرات و بروزرسانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ