بازیکن تیم ملی هندبال مردان ایران وسلین را مربی بزرگی توصیف کرد و گفت: با یک مربی بزرگ در تلاش هستیم تا در مسابقات جهانی نتیجه بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت به سبک برگزاری مسابقات قهرمانی جهان انتقاد کرد.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در صدر جدول لیگ اسپانیا، به سلطه ۲۰ ساله غول‌های فوتسال در این کشور پایان داد و قرعه راحتی برای مرحله پلی آف به دست آورد.
مدیر باشگاه پالما اسپانیا که در حال حاضر دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران را در اختیار دارد، گفت: بازیکنان ایرانی در واقع برزیلی‌های جدید فوتسال هستند.
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پتانسیل بازیکنان جوان در ایران دیوانه کننده است، از احتمال جذب یک بازیکن ایرانی برای تیم سوچی روسیه خبر داد.
بهمن فروتن که زمانی از منتقدان اصلی امیر قلعه‌نویی بود حالا او را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران می‌داند.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
شاگردان حسین عبدی جلسه کار با وزنه خود را در ساختمان پک پشت سر گذاشتند.
صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید با مسیر برنامه‌ریزی شده، بسیاری از شاگردان حال حاضر او در جام جهانی بعدی پیراهن تیم ملی را می‌پوشند.
گران‌ترین بازیکنان ایران بین ۱۰ستاره کهکشانی آسیا
یک رسانه آمریکایی به چشم انداز تیم ملی ایران و دیگر تیم های آسیایی در جام جهانی بعدی و احتمال صعود به دور بعدی پرداخت.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آن‌ها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم‌شان را نشان دادند.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آنها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم‌شان را نشان دادند.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که بازیکنان برابر آمریکا دیر به خودشان آمدند گفت: تیم ملی فقط در دقایق پایانی خوب کار کرد که این برای پیروز شدن کافی نبود.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
سایت فدراسیون جهانی فوتبال آمار تیم ملی ایران در جام جهانی بعد از بازی با ولز را بروزرسانی کرد. طارمی، حاج صفی، آزمون و حسینی در این آمار بالاتر از سایر بازیکنان تیم ملی قرار دارند.
اعضای تیم ملی فوتبال از امکانات ورزشگاه میزبان دیدار با ولز دیدن کردند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم ایران در بازی با انگلیس، راهی رختکن شد.
در حساسترین دیدار از هفته دهم لیگ فوتسال اسپانیا تیم پالما امروز به مصاف بارسلونا می‌رود.
تیم فوتسال پالما با قرار گرفتن در سید نخست مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با سه تیم مدعی بارسلونا، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون همگروه نخواهد شد.
قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
دو ملی پوش ایرانی تیم فوتسال پالما در لیست این تیم برای بازی در هفته دوم لیگ اسپانیا قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ