ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم نوجوانان ایران بازی های خود را در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی به خوبی پیش برده است و به عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله ی یک چهارم نهایی شد.
هم گروه ایران در رقابت‌های کافا در اولین دیدار خود به نشانه اعتراض ترک زمین کرد.
روبرتو پیازا سی بازیکن را به اردوی تیم ملی هلند فراخواند.
مهرداد کفشگری، بازیکن سابق پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی‌هایی که تجربه کرده تعریف می‌کند؛ او علاوه‌بر مرور دربی خاطره‌انگیر چهار بر دو، از گریه کردنش به خاطر نیمکت‌نشینی در فصل اول حضور در این تیم پرده برداشت.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران از ایجاد تغییراتی در تعداد نفرات این تیم برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی خبر داد و گفت: تا زمان اعزام به مسابقات بازیکن ثابتی در اردو نخواهیم داشت.
روزنامه اکیپ فرانسه ترکیب منتخب بدترین بازیکنان جام‌جهانی را منتشر کرده که تیم ملی ایران هم در آن یک نماینده دارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد با بیان اینکه بازی و زندگی در اروپا چشمان او را باز کرده است، گفت: فوتبال در ایران ورزش شماره یک است.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
جمعه ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
ظهر جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
تیم ملی ایران در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، علاوه بر انگلیس با تیم‌های ولز و آمریکا هم‌گروه است.
ستاره خط حمله تیم ملی امریکا معتقد است که برخلاف دو تیم دیگر گروه، از بازیکنان ایران شناخت زیادی وجود ندارد.
ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۵۹ میلیون یورو اعلام شده است که این پایین‌ترین رقم در گروه دوم است. ایران از این حیث در بین ۳۲ تیم جام جهانی در رده بیست و هشتم قرار دارد.
وب سایت ESPN مدعی شد که ایران با در اختیار داشتن یک نسل طلایی، می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
تمرین عصر تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان در چند گروه مختلف زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
تمرین عصر تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان در چند گروه مختلف زیر نظر کادر فنی برگزار شد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گروه C مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با ایران را یک گروه هیجان انگیز توصیف کرد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گروه C مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با ایران را یک گروه هیجان انگیز توصیف کرد.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ