قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اختلاف ایجاد در روز نخست، به نظر می رسد ایران فاصله چندانی تا قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران یکی از با استعدادترین بخش در فوتبال جوانان در دنیا است که این امر بسیار عالی خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
مسابقات واترپلو جوانان جهان با پیروزی مجارستان در دیدار نهایی و قهرمانی این تیم به پایان رسید. تیم جوانان ایران در این رقابتها پانزدهم شد.
وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفتگو با المیادین به بررسی پیام های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به ونزوئلا پرداخت و گفت: ایران با ونزوئلا و کوبا اشتراکات زیادی دارند.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به حماسه آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی به جوانان انقلابی این مرز و بوم اعتماد و اعتقاد دارد.
سرمربی تیم نونهالان ایران، هدایت تیم جوانان ایران را در تورنمنت کافا به طور موقت در اختیار دارد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران باوجود قبول هدایت تیم فوتبال جوانان کرواسی هنوز بابت اتفاقاتی که برای او در ایران رخ داد، دلگیر است.
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
ملی‌پوشان جوان هاکی روی یخ کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم میزبان متوقف شدند.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم مغولستان خواهند رفت.
مصاف جوانان ایران و عراق برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی، این بازی فردا در تاشکند برگزار می شود و تیم پیروز به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها صعود می کند.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
تیم کبدی جوانان ایران به مقام نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی رسید.
ایران فینالیست کبدی جوانان جهان شد؛ حریف بازهم هندی‌ها!
تیم ملی جوانان ایران، با هدایت صمد مرفاوی مسابقات قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین شروع کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی شمشیربازی ایران هدایت تیم جوانان سوئد را برعهده گرفته است.
صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره شرایط استقلال، حواشی ریکاردو ساپینتو و کمبود امکانات تیم تحت هدایتش صحبت کرد.
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید براینکه هم‌تیمی و رفیق قدیمی‌اش تجربه سرمربیگری تیم جوانان و تیم ملی مراکش را دارد، گفت که او برای هدایت تیم ملی ایران چیزی کم ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ