گران‌ترین بازیکنان ایران بین ۱۰ستاره کهکشانی آسیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
سایت خبری «ترانسفرمارکت» در گزارشی به بررسی و معرفی گران‌ترین بازیکنان فوتبال در لیگ کشورمان پرداخته است.
لیست ارزشمندترین بازیکنان شاغل در فوتبال ایران و مقایسه آن با شنیده‌ها از ارقام جابجاشده در بازار نشان می‌دهد الزما گران‌ترین بازیکنان لیگ، ارزشمندترین نیستند.
ستاره ایرانی با حضور در لخ پوزنان رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را شکست.
انتقال ساندرو تونالی به نیوکسل او را صاحب گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ برای بازیکنان ایتالیایی خواهد کرد.
قرارداد گرانترین بازیکن لیگ ایران لو رفت: ۱۲۰میلیارد
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
ستاره ایرانی تیم پورتو در بین ارزشمندترین بازیکنان آسیایی قرار گرفت.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
تیم برگزیده گران‌ترین بازیکنان فعلی دنیا
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
مسی و رونالدو دیگر در لیست نیستند، پس سه ستاره گران قیمت جام‌جهانی چه کسانی هستند؟
بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی با گران‌ترین ترکیب موجود در فوتبال جهان آشنا می‌شویم.
ظاهرا مهدی قایدی یکی از گران‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر هنوز آمادگی ۹۰ دقیقه بازی را ندارد.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.
عدم حضور نام وسلی فوفانا در فهرست بازیکنان لستر برای دیدار امروز مقابل ساوتهمپتون، احتمال انتقال او به چلسی را افزایش داده است.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان با ارزشی معادل ۱.۲ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن شاغل در فصل جدید لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
سه فوتبالیستی که در فهرست گران‌ترین‌های تاریخ اسپانیا رتبه های اول تا سوم را دارند، با پیوستن به چلسی صاحب این رکورد شده اند.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ