سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پتانسیل بازیکنان جوان در ایران دیوانه کننده است، از احتمال جذب یک بازیکن ایرانی برای تیم سوچی روسیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری لینکر در مورد اونانا و هویلوند، دو خرید جدید منچستریونایتد حرف زد و گفت که مطمئن نیست ستاره دانمارکی بتواند در خط حمله یونایتد تفاوت ایجاد کند.
رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: بر اساس «طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد در محصول گندم» قرار است ۴ هزار و ۲۲۵ گندم‌کار را به عنوان کشاورزان پیشرو به مزرعه برساند.
تنیسور بوسنیایی و حریف تمرینی جوکوویچ که برای کمک به ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های دیویس کاپ به تیم ملی ایران ملحق شده در خصوص آخرین شرایط خود به صحبت پرداخت.
هادی شکوری معتقد است با توجه به پتانسیل بازیکنان استقلال، تفکرات جواد نکونام هم در این تیم دچار تغییر خواهد شد.
دلفی یکی از جوانان مستعد فوتبال ایران به شمار می‌‍رود، که در چند سال اخیر به هر دلیل نتوانسته پتانسیل واقعی‌اش را نشان بدهد.
دروازه‌بان تیم فوتسال اتلتیکو تورکال اسپانیا گفت که تیمشان توانایی صعود به لیگ دسته اول را دارد.
علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
محسن میردامادی گفت: انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی، پیش‌نیاز‌ها و لوازمی دارد که بدون تحقق آنها، انتخابات پرشور نخواهد شد. این عدم باور در طول سال‌ها و دهه‌ها در مردم ایجاد شده است. مردم در گذشته بار‌ها به امید تغییر وضعیت و بهبود شرایط زندگی‌شان در انتخابات شرکت کردند، اما انتظارات‌شان برآورده نشد؛ لذا امروز به این نقطه رسیده‌اند که دیگر امیدی به حل مشکلات‌شان از طریق صندوق رای ندارند.
هافبک تیم فولاد خوزستان معتقد است تیمش در جدال با گل‌گهر از داوری ضرر کرده.
مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارهکتار اراضی آبی به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شده اند.
دزفول- عضو شورای جهانی صنایع دستی از کشور کویت با اشاره به بازدید از ظرفیت‌های دزفول در حوزه «کپوبافی» گفت: شهرستان دزفول این پتانسیل را دارد که نشان شهر جهانی کپو را دریافت کند.
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:‌ شهر تهران به دلیل نوع گسل‌هایی که در این شهر وجود دارد، پتانسیل وقوع زلزله‌هایی با توان لرزه‌خیزی با بزرگای هفت ریشتر را دارد.
رییس فدراسیون هاکی گفت: بازیکنان ایرانی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانیم به فینال مسابقات جهانی صعود کنیم .
دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی راهکارهای پیشرفت و تحول صنعت مس در ایران، بر برنامه ریزی برای تحقق درآمد 10 میلیارد دلاری از صنعت مس با توجه به رتبه پنجم ایران از ذخایر مس دنیا تاکید کرد.
کاسمیرو بسیار تحت تاثیر بازی مارکوس رشفورد قرار گرفته و معتقد است او می تواند یکی از پنج بازیکن برتر دنیا شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: معتقدیم تنها راهی که می‌توان کشور را اصلاح کرد، ارتقا داد و ایران را بالنده کرد، این است که از نخبگان در حکمرانی و مدیریت استفاده شود.
مهاجم مس رفسنجان که مثل هم‌تیمی‌ هایش برای شروع لیگ و دربی کرمان آماده می‌شود، شرایط تیم خود را مطلوب ارزیابی می‌کند.
اسطوره فوتبال آلمان معتقد است دیگر برای انتقاد از قطر دیر شده و باید به این کشور اجازه خودنمایی داد. او آلمان را نیز مدعی قهرمانی جام جهانی می داند.
رئیس جهاد دانشگاهی گفت: امیدواریم در پژوهشگاه رویان و شرکت‌های همکار بتوانیم در صنایع مختلفی همچون مهندسی و کشاورزی ده‌ها رویان برای پیشبرد سایر فناوری‌ها راه اندازی کنیم.
در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از شعبه اهواز، ظرفیت های ویژه استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
مربی ذوب آهن از پتانسیل بالای بازیکنان این تیم برای دستیابی به نتیجه در جدال با استقلال صحبت کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
محققان کشور به بررسی فلور مخمری نمونه های سنتی کفیر استانهای کشور پرداخته و به سویه های مخمری با پتانسیل پروبیوتیکی از نمونه های سنتی کفیر بر پایه شیر تولیدی استانهای مختلف کشور دست یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ