بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آن‌ها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم‌شان را نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
کریستین پولیشیچ، مهاجم آمریکایی چلسی، با امضای قراردادی رسمی و چهارساله به میلان پیوست.
در پی حادثه زیرگیری با خودرو در ایالت تگزاس آمریکا شماری از افراد کشته و زخمی شدند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
کیهان نوشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی چرا صورتک «اتحادیه اروپا» را بازیچه شرارت‌های خود قرار داده‌اند؟ وضعیت به هم ریخته اسرائیل را ببینید که چند سال است دولت‌های آن، یک سال هم دوام نمی‌آورند.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در بازی آخر مقابل آمریکا بدن‌مان تحلیل رفت و نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آنها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم‌شان را نشان دادند.
مهاجم تیم ملی ایران پس از پایان دیدار مقابل آمریکا هم‌بازی‌هایش را در آغوش گرفت.
کریم انصاریفرد، مهاجم تیم ملی کشورمان هم در نشست خبری پسش از دیدار با آمریکا گفت: بعد از برد تاریخی مقابل ولز، توانستیم همدلی را در تیم بیشتر کنیم و آماده بازی فردا شویم.
برخی شواهد از این حکایت دارد که مهاجم شماره ۲۰ ایران به بازی برابر آمریکا نمی‌رسد.
مهاجم تیم ملی که طی دو بازی اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده و تیرک‌ها مانع از کامیابی او برای گلزنی شده‌اند، ابراز امیدواری می‌کند مقابل آمریکا به نتیجه مطلوب دست یابند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با آمریکا به حمایت هواداران نیاز داریم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با آمریکا به حمایت هواداران نیاز داریم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با آمریکا به حمایت هواداران نیاز داریم.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای بازی با آمریکا به حمایت هواداران نیاز داریم.
مهاجم تیم ملی ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم ایران مقابل آمریکا به برتری برسند.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس که در دیدار برابر ایران مصدوم شد به بازی برابر آمریکا می‌رسد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۷ امتیاز کسب می‌کند.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی آمریکا نسبت به عدم استفاده از کریستین پولیشیچ، مهاجم چلسی، بسیار بدبین و خشمگین شده‌اند.
وزیر امور خارجه ترکیه با همتایان صربستانی و کوزوویی خود پیرامون مناقشه اخیر مرزی میان دو طرف به صورت تلفنی گفتگو کرد.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا به شکلی متفاوت و در تور پیش فصل در میامی آمریکا رسماً به عنوان بازیکن بلوگرانا معارفه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ