یک رسانه آمریکایی به چشم انداز تیم ملی ایران و دیگر تیم های آسیایی در جام جهانی بعدی و احتمال صعود به دور بعدی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی مفصل درباره فوتبال ایران و شرایط کنونی لیگ برتر صحبت کرد.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
دبیر هیئت فوتبال آبادان توضیحاتی را در خصوص حادثه تلخی که برای بازیکن جوان تیم کیانوش اروند رخ داد، ارائه می‌دهد.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
هیچ کدام از پاسور های تیم ملی والیبال ایران حتی در بین ۱۰ بازیکن برتر این پست در هفته اول لیگ ملت ها مشاهده نمی شوند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو وضعیت فوتبال ایران، طرفداران استقلال و مدیران باشگاه را خوب شناخته و از همه مهمتر بازیکنانش را می‌شناسد و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آنها چه می خواهد.
ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
بازیکنی که گل دوم ایران برابر کنیا را به ثمر رساند، پیراهنش را به بانوان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.
ممکن است حضور فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا در این پنجره زمستانی به پیوستن بازیکنانی از لیگ ایران به این باشگاه اماراتی ختم شود.
تعدادی از بازیکنان ذخیره فصل جاری قصد جدایی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی را دارند.
از قرار معلوم، اگر امریکایی‌ها بتوانند ایران را شکست بدهند به هر کدام از بازیکنان این تیم ۴۰ هزار دلار پاداش داده خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.
حساس‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام‌جهانی، کارلوس کی‌روش را بر سر دو راهی قرار داده که کدام بازیکنان و کدام روش بازی را برای این دیدار انتخاب کند.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.
شمارش معکوس تیم ملی فوتبال ایران برای انتخاب نفرات نهایی اعزامی به قطر آغاز شده است.
رقابتهای فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ شاید بار دیگر پل عبور برای بازیکنان ایرانی باشد که می‌خواهند با درخشش در مهمترین تورنمنت دنیا به تیم های معتبر بپیوندند و لژیونر شوند.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
لیست نهایی باید شامل نفراتی باشد که در لیست ۵۵ نفره به فیفا اعلام شده است و بر این اساس باید دید کارلوس کی‌روش چه نفراتی را راهی قطر خواهد کرد
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با سنگال پیراهن بازیکن مشهور تیم بایرن مونیخ را دریافت کرد.
لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با جذابیتی مضاعف همراه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ