تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست و مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور امضا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
طی سفر رئیس جمهور الجزائر به چین ۱۹ توافق‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری میان دو کشور در زمینه‌های گوناگون به امضا رسید.
منابع سعودی از امضای ۲۶ تفاهم‌نامه همکاری میان عربستان و ژاپن خبر دادند.
تصاویری از امضای تفاهم‌نامه های همکاری بین وزرای جمهوری اسلامی ایران و کنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رؤسای فدراسیون تیراندازی با کمان و پژوهشگاه تربیت بدنی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور برنامه‌ریزی، راهبری و نظارت بر مجموعه اقدامات مشترک جهت ارتقای شاخص‌های حوزه گردشگری امضا شد.
سازمان نقشه‌برداری و سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و عراق تفاهم همکاری با یکدیگر امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صلیب سرخ مقدونیه شمالی به امضا رسید.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان با فدراسیون‌ هاکی کشور خبر داد.
به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
کمیته امداد و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی بین دو نیروی زمینی ارتش و سپاه امروز با حضور فرماندهان «نزاجا» و «نزسا» به امضا رسید.
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس و تعدادی از وزرای دو کشور پیش از ظهر امروز ۸ تفاهم‌نامه همکاری در سعدآباد امضا کردند.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعامل و همکاری و استفاده از زیرساخت‌های دانشی، آزمایشگاهی و فناروی بر اساس استانداردهای ایزو ۲۶۲۶۲ و ایزو ۲۱۴۳۴ با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
همزمان با هفته پژوهش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و حمایتی میان سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.
مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان منطقه آزاد جزیره کیش برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به تفاهم‌نامه میان این شرکت و شرکت شهرک‌های صنعتی، رعایت حقوق عامه شهروندان را از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه دانست.
کمیته امداد و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با هدف ایجاد سالانه ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده بین المللی کرامت انسانی به امضاء رسید.
معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها برای ایجاد زمینه همکاری و بهره‌مندی ازظرفیت‌های ملی و بین‌المللی کشور و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اراضی متعلق به شرکت فرودگاه‌ تفاهمنامه امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ