عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ما معتقد به لزوم خودکفایی در محصولات اساسی از جمله گندم هستیم، اما راه خودکفایی این محصولات، ایجاد محدودیت شدید برای محصولات جالیزی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان در پیامی با خطاب به همه جریان‌های سیاسی خواستار اتخاذ تدابیری سریع برای دستیابی به توافقی ملی برای نجات همه جانبه کشور شد.
وزرای خارجه جنبش عدم تعهد خواستار تحقق تلاش‌های بیشتر بین‌المللی برای دستیابی به راه حلی عادلانه در راستای اطمینان از احقاق حقوق مردم فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت و پایان دادن به آلام پناهجویان فلسطینی شدند.
وزیر جهاد کشاورزی دو عنصر آب و خاک را اساس زیرساخت سرزمینی و صیانت از تخریب و جلوگیری از هدرروی آن با ابزار مشارکت مردمی و سریع‌ترین راه برای دستیابی به حکمرانی سرزمینی عنوان کرد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترجیح ما گزینه دیپلماتیک است و فکر می‌کنم که این واقعا ثابت شده است که مؤثرترین و پایدارترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به بمب (هسته ای) است.
کاخ سفید در بیانیه‌‌‌ای به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به این هدف است، اما رئیس‌‌‌جمهور همچنین گفته است که ما هیچ گزینه‌‌‌ای را از روی میز حذف نکرده‌‌‌ایم.» نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالات آسوشیتدپرس در مورد ساخت‌وساز، گفت: «فعالیت‌‌‌های صلح‌‌‌آمیز هسته‌‌‌ای ایران شفاف و تحت پادمان‌‌‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.»
کاخ سفید به خبرگزاری آمریکایی اسوشیتدپرس گفت: ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به صراحت گفته است که ما هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده‌ایم.»
وزیر امور خارجه امارات اعلام کرد: مذاکره بهترین راه برای دستیابی به سازش در حل بحران سیاسی سودان است.
کیم جونگ اون، دستیابی به فناوری شناسایی نظامی توسط متخصصان کره شمالی را وظیفه و ماموریتی اساسی خواند تا به گفته او کشورش از این راه بتواند با «تهدیدها و تجاوزات سئول و واشنگتن» مقابله کند.
اگر ابزار‌های نهایی برای دستیابی به اهداف کلیدی آمریکا ناکارآمد باشند، گزینه‌های تعامل همچنان می‌توانند راه بهتری برای خروج از بن‌بست هسته‌ای ارائه دهند. از زمان خروج دولت ترامپ از برجام، نبود هماهنگی دیپلماتیک، پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده است.
نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه، نقش مصر و حمایت مستمر آن از تلاش های سازمان ملل در مورد دستیابی به راه حلی برای بحران سوریه را مورد تمجید قرار داد.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (سه شنبه) تاکید کرد که شرایط کنونی برای پیوسن به مذاکرات صلح جهت دست یابی به یک راه حل سیاسی در یمن، مناسب است.
وزارت امور خارجه چین ضمن تأکید بر تلاش برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران در شبه جزیره کره، از آمریکا خواست به سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی پایان دهد.
دانشمندان آنزیمی را کشف کرده‌اند که هوا را به الکتریسیته تبدیل می‌کند و قابلیت آن را دارد که برای دستیابی به منبع تقریبا نامحدود انرژی پاک، راه باز کند.
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی ماجراجو در انتخاب رئیس جمهور این کشور به بن بست رسیدند، تاکید کرد که تنها راه انتخاب رئیس جمهور دستیابی به توافق است.
صرفنظر از آن که راه حل مصالحه به چه شکلی باشد نباید از هیچ تلاشی برای دستیابی به آن با توجه به مخاطرات موجود دریغ کرد. واشنگتن و تهران با برداشتن یکی از موانع اصلی احیای برجام درگیری نظامی در حال جوشش در خاورمیانه را خنثی خواهند کرد.
میکروبیوتای روده انسان یک اکوسیستم پیچیده است که شامل تریلیون‌ها میکروارگانیسم در روده و داخل آن است. در حالی که احتمالا در مورد پروبیوتیک‌ها در میکروبیوم زیاد شنیده‌اید ممکن است کمتر با پری بیوتیک‌ها و پست بیوتیک‌ها آشنا باشید که دو عامل کلیدی دیگری برای دستیابی به سلامت مطلوب روده هستند.
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که این کشور راهکار دیپلماتیک را بهترین راه در قبال ایران می داند.
بر اساس تکلیف تعیین‌شده از سوی مجمع محترم عمومی صاحبان سهام، دستیابی به تولید 1.000.000 (یک میلیون) تن کاتد هدف‌گذاری شده است. مطالعات اولیه انجام‌شده برای تهیه و تدوین برنامه مربوطه، دست‌ یابی به این هدف را طی مدت حدود 6 سال ممکن می‌داند.
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما نگرانی‌هایی در رابطه با ایران داریم، اما برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است. ما به‌طور کاملا شفاف گفته‌ایم که هدف اصلی ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.
هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار فاکس‌نیوز با تاکید بر اینکه دولت بایدن هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نمی‌دهد، عنوان کرد به باور رئیس جمهوری ایالات متحده حل مشکلات خاورمیانه با هسته‌ای شدن ایران آسان‌تر نمی‌شود و «دیپلماسی» هنوز بهترین راه جلوگیری از آن است.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور به صراحت بیان کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: رئیس جمهور گفته است که «بهترین راه برای دستیابی به این نتیجه از طریق یک فرآیند دیپلماتیک است» و به همین دلیل ۱۶ ماه است که در مذاکرات (احیای برجام) حضور داریم و برای اجرای مجدد این توافق و بازگرداندن تمام طرف‌ها به آن تلاش می‌کنیم.
رشت- توسعه کشت دوم بهترین راه دستیابی به بهره وری بهینه است که به ارتقای توان اقتصادی کشاورزان کمک کرده و بخشی از هزینه‌های آماده سازی زمین برای کشت برنج در فصل زراعی را تأمین می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ