اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
در ادامه رقابت های تکواندو در بازی های جهانی دانشجویان، سه نماینده ایران از دور رقابت ها حذف شدند و تکواندوکار وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان راهی دیدار پایانی شد.
نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا با کسب سه مدال برنز و صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی این رقابتها همراه شد.
در نخستین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا سه نماینده کشورمان به مدال برنز رسیده و دو کاراته‌کای دیگر کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.
شب گذشته مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ایران برگزار شد.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد.
ملی پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، تاکنون در سه مبارزه به سه مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کرده‌اند.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران که به درخواست کمیته بین‌المللی المپیک، راهی لوزان شده بود، روز گذشته به کشور بازگشت.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار هفته هجدهم استقلال برابر مس کرمان سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
فدراسیون بسکتبال به منظور مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی برای تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی با سه کشور مذاکره کرده اما از هیچ‌یک پاسخ نگرفته است.
فدراسیون بسکتبال به منظور مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی برای تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی با سه کشور مذاکره کرده اما از هیچ‌یک پاسخ نگرفته است.
تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته نهم خود برابر ذوب آهن سه بازیکنش را در اختیار نخواهد داشت.
سه بازیکنان استقلال در صورت دریافت کارت زرد برابر فولاد خوزستان از دیدار بعدی آبی پوشان محروم خواهند شد.
پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان و اعتراض باکو، مقامات واشنگتن از نشست سه‌جانبه وزرای خارجه آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نیویورک خبر دادند.
گل‌گهر در یک بازی دوستانه ۱۲۰ دقیقه ای با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان به برتری رسید.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان آذربایجان برای کسب ۵ مدال ۲ مدال طلا و سه برنز تلاش خواهند کرد.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ