شب گذشته مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ایران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
اساتید، فضلا، طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت خواهند کرد.
در پی تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا ۱۷ خرداد ماه دیدار می‌کنند.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
مهدی تارتار پالس‌هایی از ذوب آهن برای تمدید قرارداد دریافت کرده اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.
پس از پوکر مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال، حالا بحث علاقه الهلال به جذب مهاجم بوشهری پورتو مطرح شده است.
کایسری اسپور بدون حضور بازیکنان ایرانی خود دیدار مقابل آدانا دمیراسپور را آغاز می‌کند.
کمیته استیناف در پی تجدید نظر خواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رأی صادر کرده اما جالب اینکه این رأی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نمی‌شود!
کمیته استیناف در پی تجدید نظرخواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رای صادره کرده اما جالب اینکه این رای در سایت فدراسیون اطلاع رسانی نمی شود!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رای خود تجدید نظر کرد.
اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (س) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دیدار کردند. / جماران
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و شمس آذر، شاگردان وحید بیاتلو در اعتراض به مشکلات مالی این تیم اعلام کردند برابر حریف به میدان نخواهند رفت.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در جریان دیدار تدارکاتی مقابل سبزپوشان اصفهانی با هم تیمی‌ها و مربی سابق خود ملاقات کرد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و منطقه با وی گفتگو کرد.
در نیمه اول دیدار آرژانتین و لهستان لیونل مسی صاحب موقعیتی استثنایی برای گلزنی شد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه وویچک شزنی را باز کند.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
«خلیل الحیه» پس از دیدار با رئیس جمهور سوریه، این دیدار را باشکوه توصیف کرد و گفت که این دیدار پاسخ به توطئه های اشغالگران و بیانگر تجدید روحیه مقاومت در میان امت است.
دیدار دوستانه پرسپولیس و پیکان فرصتی برای تجدید دیدار دوستان قدیمی بود.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در اواسط نیمه اول دیدار این تیم برابر مس کرمان اعلام کرد به دلیل نشان دادن تبلیغات محیطی توسط تلویزیون، این تیم نیمه دوم به زمین نخواهد آمد.
شب گذشته و پیش از بازی ایران و لهستان نیکولا گربیچ و محمد جواد معنوی نژاد خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ