اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
دیدار تیم های فوتبال زنان کلمبیا و آلمان تا دقیقه 97 با تساوی 1-1 دنبال می شد که کلمبیا گل دوم را زد و به سه امتیاز کلیدی این بازی دست یافت.
پخش کلیپ دختر سه ساله کرمانشاهی در دیدار سرپرست حجاج ایرانی با زائران اهل سنت که درخواست داشت در روز عرفه برای سلامتی امام زمان دعا کنند حاضران را تحت تاثیر قرار داد.
همانطور که سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفته بود، این تیم به دلیل مشکلات مالی در دیدار برابر مس شهربابک حاضر نشد.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
زمان دیدار پرسپولیس و هوادار برای بار سوم از سوی سازمان لیگ تغییر پیدا کرد.
در دیدار دیروز سریک و سایپا حدود سه هزار تماشاگر زن گنبدی بازی را از نزدیک تماشا کردند.
آلومینیوم با سیستم جدید در دیدار مقابل هوادار به زمین رفت.
بر اساس رأی کمیته انضباطی، رأی دیدار دو تیم ملوان و کیان نیشابور با نتیجه سه بر صفر به سود ملوان اعلام شد و بدین ترتیب تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات لیگ زنان حذف می‌گردد.
بهزاد غلامپور در ثانیه های پایانی دیدار با سپاهان و به دور از چشم دوربین های تلویزیونی، از کنار زمین اخراج شد.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: سه امتیاز مهمی در دیدار حساس برابر دانشگاه آزاد کسب کردیم و این می‌تواند در انتهای فصل ما را به قهرمانی برساند.
تیم ملی زنان ایران طی دو دیدار تدارکاتی روزهای شنبه و سه شنبه هفته آینده به مصاف بلاروس خواهد رفت.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز سه شنبه پس از دیدار با سیدابراهیم رئیسی به خبرنگاران گفت که توپ حصول توافق هسته‌ای با ایران در زمین ایران است.
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل چین مغلوب شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار آغازین خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا با نتیجه سه بر صفر نخستین پیروزی خود برابر کره‌جنوبی بعد از انقلاب اسلامی رقم زد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا مقابل کره جنوبی سه بر صفر به برتری دست پیدا کرد.
ساکت الهامی می‌گوید هوادار در دیدار با نفت مسجدسلیمان تیم برتر میدان بوده و استحقاق کسب سه امتیاز را داشته است.
داوید آلابا در حالی گل پیروزی بخش رئال مادرید را در دیدار امشب مقابل آلمریا به ثمر رساند که 28 ثانیه از ورودش به زمین سپری شده بود.
پیکان موفق شد در اولین دیدار خود در لیگ با پیروزی از زمین خارج شود و سه امتیاز خانگی را بگیرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر مقابل تیم جوانان فنرباغچه به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر حریف خود تیم جوانان فنرباغچه را شکست داد.
پشت پرده حملات به مدافعان صنعت خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ