فدراسیون بسکتبال به منظور مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی برای تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی با سه کشور مذاکره کرده اما از هیچ‌یک پاسخ نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در محل وزارت خارجه عربستان سعودی با همتای خود دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.
سفیر ایران در بغداد و نخست وزیر عراق در یک نشست دوجانبه در خصوص گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه عمان با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن، دیدار و گفتگو کرد.
وزیران خارجه مصر و عربستان در قاهره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
عبدالله دوم شاه اردن و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، در شهر العلمین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس پارلمان عراق امروز سه شنبه میزبان بلاول بوتو زرداری، وزیر خارجه پاکستان و هیئت همراهش بود.
وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.
سران سه قوه درباره مهار تورم ، رونق تولید، لایحه مسکن و ناهنجاری‌های اجتماعی رایزنی کردند.
امیر قطر امروز سه شنبه با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز سه شنبه با سفر روسیه در بغداد دیدار و رایزنی کرد.
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات  و قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور قزاقستان امروز سه شنبه در کاخ الوطن در ابوظبی، پایتخت امارات دیدار کردند.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت از فعال شدن ۱۰ مرکز تجاری ایرانی در قاره آفریقا تا پایان سال خبر داد و گفت: سه رایزن ایرانی مجوز خود را برای حضور در کشورهای آفریقایی دریافت کرده‌ اند.
هیئت اقلیم کردستان به ریاست مسرور بارزانی در سفر به بغداد با رؤسای قوای سه گانه و رئیس شورای عالی قضایی دیدار و رایزنی خواهد کرد.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق امروز سه شنبه سوم ژانویه ۲۰۲۳ میزبان سفیر سعودی در بغداد بود.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات که برای شرکت در مجمع عمومی اینتوسای عازم برزیل شده است با روسای دیوان محاسبات ۲۷ کشور دیدار و گفتگو کرد. پرتغال، جامائیکا، مالزی، چین، یونان، سنگال، گواتمالا، قرقیزستان، ارمنستان، هند، اسلواکی، فرانسه، تایلند، ایرلند، قزاقستان، لهستان، بنگلادش، نپال، ویتنام، مغولستان، روسیه، اندونزی، نیجریه، بوسنی و هرزگوین، جیبوتی و تانزانیا کشور‌هایی هستند که در سه روز گذشته با رئیس دیوان محاسبات ایران دیدار، رایزنی و مذاکره کرده اند.
فدراسیون بسکتبال به منظور مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی برای تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی با سه کشور مذاکره کرده اما از هیچ‌یک پاسخ نگرفته است.
ولیعهد عربستان و نخست وزیر کویت امروز سه شنبه دیدار و درباره تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کردند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش برای دستیار ایرانی اولویت‌های یک تا سه دارد ولی رایزنی برای حضور جواد نکونام در تیم ملی هنوز ادامه دارد.
صالح: سردسته‌های طالبان که ادعای پابندی به دین را دارند پس از سه روز رایزنی و یک جلسه چهار ساعته در یک "دروغ نامه" که اسمش را اعلامیه گذاشتند مدعی‌اند که از حضور الظواهری خبر نداشتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ