نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند. چرا فرار مغز‌ها داریم؟ فکر می‌کنیم فرار مغز‌ها به این علت است که جوانان ماگرایش به غرب دارند و غرب زده هستند. دل آن‌ها با ایران است، اما ما بستر حفظ این نخبگان در جامعه را فراهم نکردیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از سؤالات مهم این است که آیا صوت و تصویر را باید حاکمیتی بدانیم یا نه؟ اکثر مسؤولان و قانونگذاران معتقدند، چون جنبه عمومی دارد پس حاکمیتی است.
رهبر انقلاب در دیدار با دانشمندان هسته‌ای کشور فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم، زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن، به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بیبند و بار بر این جامعه مسلط شد، دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.
رفیق دوست عضو حزب موتلفه گفت: همه از موتلفه می‌ترسیدند چون این حزب ثابت رای بوده و پای عهد خود است. خواهش می‌کنم جوانان به موتلفه بپیوندد تا این موتلفه باشد که انقلاب را تقدیم امام زمان کند.
خاتمی یادآور شد: جمعی که سرکار آمدند خادم ملت هستند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند. کسی که خطا می‌کند، چون قصد خدمت دارد اجر دارد. گرانی‌ها را منکر نیستیم، اما بخشی از این گرانی‌ها بخاطر این است که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم. ما با دشمنانی طرف هستیم که نسبت به انقلاب و موفقیت‌های آن کینه دیرینه دارند و ۴۴ سال است که برای ممانعت از موفقیت و پیشرفت کشور توطئه‌های زیادی را اجرا کرده اند.
عباس عبدی نوشت: واقعیت این است به عنوان کسی که در سال ۱۳۵۷، دانشجویی ۲۲ ساله بوده‌ام و حس و حال مردم را در آن دوره به یاد دارم باید بگویم که مهم‌ترین سرمایه و میراث این انقلاب که ایجاد اعتماد به نفس نزد مردم و جوانان بود، اکنون، چون برف در تابستان سوزان آب و تبخیر شده است.
کاشمر ـ امام جمعه کاشمر گفت: اگر مردم برای به ثمر رساندن انقلاب تلاش کردند چون به دنبال عدالت و پیشرفت و برچیده شدن فساد بودند.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: شبکه‌های معاند، چون اینترنشنال بدانند باید بر روی جنازه ما رد شوند که بتوانند به ولایت توهین کنند و نمی‌گذاریم خطری مواجه امام دوم انقلاب ما شود.‌
رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را آغاز کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل آن تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
از ابتدا دشمنان انقلاب توطئه خود را شروع کردند و تا امروز ادامه داشته و تنها شکل ان تغییر کرده است. مقابل جبهه حق جمهوری اسلامی، جبهه باطل شیطان بزرگ و همراهانش است. به لحاظ مادی آن جبهه، جبهه کوچکی نیست و اتحادی که علیه جمهوری اسلامی تشکیل دادند در تاریخ کمتر دیده شده است.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
وزیر کشور گفت: نشر افکار شخصیت‌هایی چون علامه مصباح یزدی لازمه گام دوم انقلاب است.
در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به شدت زخمی و عصبانی است چون تمام سیاست‌هایش متوقف، ناکارآمد، شکست خورده و فروپاشیده است.
قم- جانشین فراجا با بیان اینکه شرق و غرب صحنه گردانان اغتشاشات اخیر در کشور هستند گفت: دشمنان معتقدند بایستی به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاخت چون ما منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته ایم.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نگاه ما به انقلاب باید این باشد که حق حیات به گردن ما دارد چون اسلام ناب را احیا کرد و قرآن فرمود یکی از کارکردهای اسلام حیات بخشیدن به جامعه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ