رهبر انقلاب: با طرح مطالبه و مسائل مربوط به زن، امید است که بتوانید روی افکار عمومی غربی‌ها هم اثر بگذارید چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:آموزش خانواده برای رسیدن به یک خانواده تراز با بکارگیری سبک ایرانی اسلامی حائز اهمیت است.
تمرین تخصصی پاسگاه فرماندهی با به‌کارگیری سامانه‌های موشکی و راداری در حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی مرکزی برگزار شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: فرانسه که به دیگران توصیه‌های حقوق بشری می‌کند، بهتر است این توصیه‌ها را آویزه گوش خود کند و از به کارگیری خشونت علیه معترضان فرانسوی اجتناب کند.
دستورالعمل نحوه درخواست به‌کارگیری نیروی قراردادی کار معین جدید و تمدید قراردادهای قبلی مشخص شد.
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری ۳ دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران طی مدت زمان ۳ سال وجود خواهد داشت.
به‌کارگیری شرکت‌های دانش‌بنیان در فرودگاه امام خمینی(ره)‌ رضایت مسافران و ایرلاین‌ها را در پی داشته است.
آذری جهرمی نوشت: از فردا احتمالا تبلیغ «آرایش (گریم) ضد تشخیص چهره پلیس» یا چیزی شبیه این رونق خواهد یافت.
در این بخشنامه که تصویر آن در ادامه آمده است، به «جداسازی محیط بانوان در محل کار» و «عدم استفاده از مسئول دفتر زن برای مدیران مرد و برعکس» حداکثر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ تاکید شده است.
نرخ حق‌الوکاله به‌کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار بانک رفاه کارگران در سال 1402 تعیین شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پی انتشار فیلمی مبنی بر فعالیت یک کودک افغان به‌عنوان رفتگر در روزهای برفی پایتخت، از بررسی این موضوع خبر داد.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی موضوع به‌کارگیری زنان فرهیخته در مراکز تصمیم سازی را مسئله مهمی دانستند و بیان داشتند: البته ذهن بنده مشغول است به این قضیه. باید یک راهی برایش پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد: به‌کارگیری شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درباره به‌کارگیری بازنشستگان معلم به وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که نباید برخلاف قانون بازنشستگی عمل کند.
نیروهای یگان ویژه پلیس در ماموریت‌های خود در جریان اغتشاشات اخیر برای دقت و سرعت عمل بیشتر در برقراری نظم و امنیت از پهپادها استفاده می‌کنند.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
رییس پلیس پایتخت گفت: حدود ۵ هزار نفر از همکاران یگان امداد و کلانتری از ابتدای مهر به کمک پلیس راهور می‌آیند تا عبور و مرور تسهیل شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از مرمت و بهسازی مجسمه فردوسی با بکارگیری ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی تخصصی پس از ۶۳ سال از زمان ساخت این مجسمه خبر داد.
رویداد معدنکاری دیجیتال در راستای به‌کارگیری فناوری‌های به‌روز صنعت معدن، آموزش مفاهیم و مقدمات معدنکاری دیجیتال برگزار می‌شود.
رئیس فراکسیون جریان صدر در پارلمان عراق از اعتصاب غذای مقتدی صدر رهبر این جریان تا زمان توقف خشونت ها و بکارگیری سلاح در این کشور خبر داد.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ