رفیق دوست عضو حزب موتلفه گفت: همه از موتلفه می‌ترسیدند چون این حزب ثابت رای بوده و پای عهد خود است. خواهش می‌کنم جوانان به موتلفه بپیوندد تا این موتلفه باشد که انقلاب را تقدیم امام زمان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
دو دوست دوران نوجوانی دوباره در تیم ملی والیبال در کنار هم هستند.
جوردی آلبا، ستاره سابق بارسلونا و دوست نزدیک مسی، معتقد است که او روزهای سختی را در پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت.
الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای جذب لوئیز دیاز، ستاره لیورپول، آماده کرده است.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.
امروز منافقین، یک گروه نوکر آمریکا هستند، با داعش که گروه دیگر دست پرورده آمریکا است.
مهاجم تیم ملی ایران گفت: اتفاقات حاشیه ای درون زمین وجود داشت اما ما با بازیکنان ازبکستان دوست هستیم.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
خمز: گواردیولا رفیقم است، اما دوست دارم رئال فینالیست شود
پس از مدتی فرید مدعی می‌شود که من و رقیب عشقی‌ام و برادر دختر مورد علاقه‌ام با هم رفیق بودیم تا اینکه موضوع مارال پیش آمد و روز حادثه با هم دست به یقه شدیم، ولی برادر مارال میثم را کشت و من هم از ترس پا به فرار گذاشتم. بعد از این ماجرا پدر و مادر مارال هم این شرط را برایم گذاشتند که اگر تو قتل را به گردن بگیری تا برادر مارال از دور خارج شود، ما هم سعی می‌کنیم رضایت اولیای دم را بگیریم و مارال هم با تو ازدواج می‌کند.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، باز هم اظهارنظری جنجالی داشته است.
محسن رفیق دوست گفت: حفاظت از شخصیت‌های نظام یکی از دغدغه‌های اصلی مسوولان نظام بود. من قبل از این که ترور‌های مسوولان توسط گروه فرقان و منافقین شروع شود این بحث را در سپاه مطرح می‌کردم که ما باید از شخصیت‌هایمان محافظت کنیم، همان طور که از امام محافظت می‌کنیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مراسم نهمین سالگرد درگذشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی، دبیر کل سابق حزب موتلفه اسلامی بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ آبان در حوزه هنری تهران واقع در خیابان سمیه برگزار شد. در این مراسم جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های حزبی ازجمله اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و علی لاریجانی، محسن رفیقدوست، و برخی از مسئولان نیز حضور داشتند.
کمک مربی کارلوس کی‌روش پا به پای او اجرای تمرینات را زیر نظر دارد.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در هفته های اخیر با مارکوس رشفورد دوست صمیمی شده است.
شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ