وزیر کشور گفت: نشر افکار شخصیت‌هایی چون علامه مصباح یزدی لازمه گام دوم انقلاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور دارد کار را محکم دنبال می‌کند و به امید خدا بتواند به بهترین نحو این مسیر را طی کند تا بتوانیم یک انتخابات خوب در پایان سال داشته باشیم.
سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با هدف کاهش سطح تنش‌های بین دو کشور انجام شد، اما از وقایع و نشانه‌های پس از آن چنین برمی‌آید که گویا این سفر چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.
زاهدان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور خبر داد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: سفر جناب سلطان عمان به تهران گام مهم جدیدی در مسیر تحکیم همکاری‌های راهبردی دو کشور ایران و عمان بود.
وزیر نیرو گفت: تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب روزی با تیر و تفنگ محقق می‌شد و امروز با آبرسانی، برق‌رسانی و توسعه علم و فناوری در جای جای کشور تحقق می‌یابد.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور به زودی محموله تسلیحاتی جدیدی را از آمریکا خریداری می‌کند.
وزیر خارجه امارات در جریان سفر به یونان موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی و تجاری را با نخست‌ وزیر این کشور، مورد رایزنی قرار داد.
وزیر کشور با بیان اینکه اصناف جایگاه برجسته در اقتصاد دارند و باید برای ارائه راه حل های نوین پیش قدم باشند، تاکید کرد: رونق تولید از مسیر اصناف پویا و توانمند می‌گذرد.
احمد وحیدی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم، گفت: در دوره ای برخی به اشتباه تصور می کردند که فقط از مسیر توافق با آمریکا مشکلات حل می شود در حالی که در همان سالها نیز آمریکا از هیچ خیانتی علیه ایران دریغ نکرد.
وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و ما امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات را با جمهوری اسلامی ایران دارد یاد کنیم.
وزیر خارجه اوکراین تاکید کرد اگر اروپا به دنبال تضمین امنیت خود است باید به ارسال سلاح به این کشور ادامه دهد.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
وزیر امور خارجه با تاکید بر همکاری‌های ایران و ترکمنستان، موضوع ترانزیت و انتقال گاز این کشور از مسیر ایران را مهم ارزیابی کرد.
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
رییس شورای امنیت کشور در واکنش به اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: جریان اغتشاشات در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
معاون وزیر کشور گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و روسیه در مسیر درستی قرار دارد، بر لزوم استمرار و تقویت تلاش‌های مشترک برای توسعه بیش از پیش روابط در ابعاد مختلف دوجانبه تاکید کرد.
وزیر کشور گفته است لایحه جامع انتخابات را اصلاح کرده و پیش از اتمام دوره مجلس یازدهم، آن را به بهارستان تقدیم می کند. این لایحه یکبار در دولت دوازدهم تقدیم مجلس دهم شده بود.
رییس شورای عالی کانون صرافان از آغاز روند کاهشی قیمت ارز پس از تصمیم اخیر بانک مرکزی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ