فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به شدت زخمی و عصبانی است چون تمام سیاست‌هایش متوقف، ناکارآمد، شکست خورده و فروپاشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبردهای دشمن افزود: تحریم اقتصادی مرکزش در خوزستان، راهبرد تجزیه در جنگ تحمیلی و اکنون، تحریم در موضوع برجام، تفرقه در تهاجم فرهنگی، استحاله دینی فرهنگی که باید با تمام این سیاست‌ها بجنگیم.
گوگل با تغییر سیاست‌های خود رسماً اعلام کرده است که از تمام اطلاعات عمومی شما استفاده می‌کند تا برای خودش مدل‌های هوش مصنوعی بسازد.
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
با مرور برخی از اخبار از جمله بررسی اردوگاه منفقین در آلبانی این سوال مهم مطرح می شود که چه عاملی باعث شده است که شاهد تغییر رویکرد کشورهای غربی و عربی نسبت به سیاستهای بین المللی جمهوری اسلامی ایران باشیم؟چرا کشورهایی که تا دیروز حمایت تمام عیاری از برخی از دشمنان  مرز و بوم مانند گروهک تروریستی منافقین داشتند حاضر شدند با تغییر رویکرد وارد تعامل با جمهوری اسلامی ایران شوند؟
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، گفت: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: همانطور که طالبان خلاف اصول و مقررات بین‌الملل و با زور بر افغانستان حاکم شد، همین زور را در مناسبات با کشورها به کار گرفته است. متاسفانه نگاه توام با پذیرش زور طالبان، باعث شد که روز به روز گستاخ‌تر شود.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
در تمام طول این سال‌ها سیاست‌گذاران فرهنگی کشور تلاش کرده‌‎اند تا سیاست‌هایی را جهت اجبار حجاب و تحمیل یک پوشش خاص اجرا کنند؛ اما اتفاقات پاییز ۱۴۰۱ نشان داد که این سیاست‌ها کاملا شکست خورده‌اند. حضور دختران و زنان که بدون روسری در خیابان‌های شهر‌های مختلف کشور تردد می‌کنند، نشان‌دهنده‌ی شکست این سیاست‌ها در سال‌های اخیر است.
من معتقدم فناوری دیجیتال براحتی می‌تواند ترازو را به سوی سیستم‌های خودکامه متمایل سازد. این یک خطر واقعی است. فارغ از تمام مزایای فناوری دیجیتال یکی از معایب آن تمایل به نظارت دولت‌ها و شرکت‌های فناوری است. با این وجود، بسیاری دیگر سیاست‌های حفظ حریم خصوصی را نمی‌خوانند بنابراین درباره آن نمی‌دانند. هم چنین سیاستگذاری‌های حفظ حریم خصوصی به گونه‌ای تنظیم شده اند که شما واقعا نمی‌توانید آن را بخوانید چرا که بیش از حد طولانی و پیچیده هستند.
مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید به این نکته توجه کنند که برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، چاره‌ای غیر از ایجاد تغییرات در سیاست‌های خود ندارند. حوادث سال ۱۴۰۱ نشان داد نارضایتی از سیاست‌ها و عملکرد‌ها زیاد است و مسئولان حتی برای ماندگاری خودشان هم که باشد چاره‌ای غیر از ایجاد تغییرات در این سیاست‌ها ندارند. هیچ ایرانی غیرتمندی دوست ندارد حوادث سال ۱۴۰۱ تکرار شود. همه دعا کنیم سال ۱۴۰۲ سال گشایش در تمام امور باشد.
سناتور ایالت کارولینای جنوبی با حمایت تمام قد از رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که حزب جمهوری‌خواه آمریکا نمی‌تواند بدون دونالد ترامپ، سیاست‌های او را پیش ببرد.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو گفت: این شرکت به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده محور های خودرو، براساس سیاست‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه حداکثری بهره‌وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان خود و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، توانست طی ۱۰ ماهه امسال از رکورد تولید سال گذشته عبور کند.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که با وجود تمام سیاست‌هایی که با هدف حمایت از وضع معیشتی مردم یا تولیدکنندگان اجرایی شده، هنوز بهترین راهکار تک نرخی کردن ارز است.
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
گروه «شورش در برابر انقراض»، این اقدام فعالان محیط زیستی را اعتراضی به مواجهه با افزایش دمای کره زمین عنوان کرده‌اند. به گفته این گروه گرمایش زمین آب و هوای بی‌ثبات و عواقب جدی را برای تمام کره زمین به دنبال خواهد داشت.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از آنچه حملات بی‌سابقه و پردامنه علیه قطر در برگزاری جام جهانی خواند، به شدت انتقاد کرد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: هدف قرارگاه این است که سیاست‌ها، تدابیر و فرامین رهبر انقلاب به طور دقیق پیگیری و در قالب سند تحول و برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه با اولویت و سرعت در تمام سطوح دستگاه قضایی پیگیری شود.
«کسانی که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبدِ سیاست‌های روسیه گذاشته بودند و فکر می‌کردند که جنگ اوکراین و نیاز غرب به نفت و گاز در فصل زمستان سبب می‌شود که اروپا و آمریکا در مواضع خود در قبال ایران تعدیل‌هایی را انجام دهند و امتیازاتی را به کشورمان بدهند و درست به همین دلیل نیز سیاست صبر را پیشه کردند، اکنون می‌بینند که اساسا این نوعِ نگاه هیچ دستاورد مثبت و قابل ذکری را برای ایران به همراه نداشته است. روسوفیل‌های داخلی باید در این زمینه پاسخگو باشند و مسوولیت خود را بپذیرند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ