وزارت خارجه پاکستان امروز از احضار سفیر آمریکا در این کشور در اعتراض به سخنان «بایدن» پیرامون تسلیحات هسته ای اسلام آباد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر میراث فرهنگی به پاکستان سفر کرد و ضمن دیدار با رئیس جمهور این کشور در نظر دارد تا در سومین اجلاس گردشگری D۸ شرکت کند.
وزیر میراث فرهنگی به پاکستان سفر کرد و ضمن دیدار با رئیس جمهور این کشور در نظر دارد تا در سومین اجلاس گردشگری D۸ شرکت کند.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به پاکستان مورد استقبال همتای خود قرار گرفت.
سفیر کشورمان در پاکستان که به همراه جمعی از دیپلمات‌های ایرانی برای ابراز همدردی و تسلیت به دولت و ملت پاکستان با رئیس حزب جمعیت علما اسلام در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.
سفیر عراق در اسلام آباد با وزیر کشور پاکستان درباره موضوعات متعددی، رایزنی کرد و رانا ثناء الله خان بر روابط برادرانه با عراق تاکید کرد.
سید حسن خمینی در جمع دانشجویان دانشگاه امام خمینی کراچی پاکستان با موضوع «نسبت نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران»، سخنرانی کرد.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان ژنرال «سید عاصم مُنیر» فرمانده ارتش پاکستان با هدف دیدار و رایزنی‌ با مقام‌های بلندپایه سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
وزیر خارجه پاکستان که به بغداد سفر کرده است با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
رئیس اداره استخبارات ارتش از سفرش با این جمله دفاع کرد: رؤسای استخبارات چین و آمریکا هم تقریبا همزمان به کابل سفر کرده بودند. اما یک سیاستمدار پاکستانی که در نشست حضور داشت با لحن خشک و کنایه‌آمیزی گفت: شاید آن‌ها هم سفر کرده باشند، اما تو تنها نفری بودی که عکسش نشر شد.
سازمان ملل می‌گوید فرستاده طالبان می‌تواند هفته آینده با وزرای پاکستان و چین در اسلام آباد دیدار کند.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان قرار است به‌زودی به پاکستان سفر کند.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، بر ارتقا تعاملات و برگزاری ملاقات‌ها و نشست ها تاکید کرد.
سفیر سابق پاکستان در آمریکا امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: با توافق عربستان و ایران، تلاش برای منزوی کردن تهران ناکام ماند.
به مناسبت سالروز ولادت امام اول شیعیان حاج مهدی رسولی مداح سرشناس ایرانی در مراسمی که در لاهور و اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.
منابع خبری اعلام کردند که لغو ناگهانی سفر رئیس امارات با پاکستان منجر به غافلگیری مسئولان اسلام آباد شده است.
رئیس امارات در سفر به پاکستان مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت.
سفارت پاکستان در بیروت اعلام کرد که سلمان اطهر سفیر پاکستان با جوزف عون فرمانده ارتش لبنان دیدار کرده است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه می دهد.
در پی تعویق سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد، مقامات پاکستانی اعلام کردند تعویق زمان این سفر هماهنگ شده بوده است.
سفیر پاکستان در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
همزمان با افزایش جان باختگان ناشی از سیل در پاکستان به حدود ۱۴۰۰ نفر، دبیرکل سازمان ملل برای انجام سفری دو روزه وارد این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ