منابع خبری اعلام کردند که لغو ناگهانی سفر رئیس امارات با پاکستان منجر به غافلگیری مسئولان اسلام آباد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحت‌پیشه گفت: امروز در قالب سیاست‌های امنیتی تمام ایرانیان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تحت رصد سیاست‌های کشور هستند اما بخش عمده‌ای از اتباع بیگانه که وارد کشور می‌شوند نه رصد امنیتی می‌شوند و نه رصد اجتماعی و اقتصادی. لذا اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که باعث غافلگیری مسئولان می‌شود.
وال‌استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی فاش کرده که یکی از افسران ارتش نیجر که سال‌ها تحت حمایت و آموزش ارتش آمریکا بوده، یکی از عناصر اصلی کودتای نظامی در نیجر است.
هواداران آرسنال، تحت تاثیر انعطاف تاکتیکی تیمشان در بازی امروز مقابل ناتینگهام فارست قرار گرفتند.
در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
ستاره ایرانی بایرلورکوزن از سوی مسوولان باشگاهش غافلگیر شد.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
شاگردان رضا عنایتی در یک بازی سخت درنهایت موفق شد با گل دقیقه 6+90 آریا برزگر مقابل فلسطین به تساوی دست پیدا کنند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سئوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
تصاویری از غافلگیری همسر دریانورد ‌ناوگروه ۸۶ را مشاهده می‌کنید.
خشکسالی که در حال حاضر به یکی از جدی‌‌‌ترین و مهم‌ترین تهدید برای کشور تبدیل شده، به‌‌‌صورت مستقیم گردشگری را مورد هدف قرار داده و احتمال وقوع بحرانی فرای تمامی بحران‌ها را پیش روی این صنعت آسیب‌‌‌پذیر به‌ویژه پس از عبور از بحران همه‌گیری نزدیک‌‌‌تر می‌کند که کاهش چشمگیر آب در سد کرج گردشگران را غافلگیر کرد.
مشکل تیم ملی مینی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۳ حل شد و این تیم با تمام قوا راهی ترکیه خواهد شد.
ناپولی در خانه اودینزه با نتیجه 1-0 روی یک ضربه استثنایی عقب افتاده است.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر با اقدام سریع پلیس میامی خبر داد و گفت: این فرد با همکاری دو نفر از هم دستانش زورگیری می‌کرد.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه (۲۵ اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
حمید مطهری در نشست خبری مورد غافلگیری قرار گرفت و بازیکن جوان تیمش که توانسته بود گلزنی کند، او را در آغوش گرفت.
مجری تلویزیون در جمله‌ای کنایه‌آمیز به مسئولان در ماجرای آلودگی هوا گفت: جوری غافلگیر می‌شوید که انگار اولین بار است با آلودگی هوا مواجه می‌شوید!
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: کشور ما از جمله کشورهایی است که تمام بلایای طبیعی در آن اتفاق افتاده و متاسفانه بعد از هر اتفاقی تمامی مسئولان و مدیران شهری غافلگیر شده و به دنبال راهکار و چاره هستند؛ در صورتی که رکن اول مدیریت بحران اتفاقات پیش‌گیرانه قبل از حادثه است.
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم درخصوص این تحلیل‌ها عنوان کرد: «آنچه از آن به عنوان تحلیل متوهمانه یاد می شود، من اسمش را غافلگیری مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی در مقابل واقعیات عرصه بین‌الملل می‌گذارم.
اقدامی که مقتدی صدر انجام داد و معادلات سیاسی عراق را به هم ریخت و مقداری مسئولان عراقی را نسبت به این موضوع درگیر کرد که هنوز تبعات برخی مسائل وجود دارد. حتی ما نگران بودیم که با این شرایط اربعین چگونه برگزار خواهد شد، البته گمانه زنی هایی هم بود که احتمالا طرح های شیطنت آمیزی برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین به عنوان یکی از بزرگترین کنگره های اسلامی مد نظر بوده که از ناحیه آمریکایی ها ،اسراییلی ها و حتی سعودی ها بعید نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ