همزمان با افزایش جان باختگان ناشی از سیل در پاکستان به حدود ۱۴۰۰ نفر، دبیرکل سازمان ملل برای انجام سفری دو روزه وارد این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در بیانیه‌ای از سفر دبیرکل این سازمان نظامی به آمریکا و دیدار با «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور خبر داد.
دبیرکل ناتو از سفر قریب‌الوقوع به آنکارا برای دیدار با رئیس‌جمهور ترکیه با محوریت بررسی پیوستن سوئد به این سازمان نظامی خبر داد.
یک روزنامه آمریکایی امروز به دلیل عصبانیت شدید دبیرکل سازمان ملل متحد در سفر اخیر خود به اوکراین اشاره کرد.
«آنتونیو گوترش» در ادامه سفر به عراق با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان در اربیل دیدار و گفتگو کرد.
دبیر کل سازمان ملل که به عراق سفر کرده است با رئیس جمهور این کشور دیدار و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
منابع دیپلماتیک عراقی از سفر قریب الوقوع دبیر کل سازمان ملل به عراق خبر دادند.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» اعلام کرد که فردا به ترکیه سفر خواهد کرد.
جنین هنیس پلاسخارت نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق امروز یکشنبه در یک سفر رسمی وارد کربلای معلی شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به کره جنوبی با دبیرکل کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه، موسوم به اسکاپ، دیدار و گفت وگو کرد.
ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو فردا به ترکیه سفر می‌کند.
دبیرکل ناتو ضمن ابراز خرسندی از همکاری ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به این سازمان نظامی، از سفر قریب الوقوع خود به این کشور برای دیدار با اردوغان خبر داد.
احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب امروز یکشنبه عازم الجزایر شد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ازبکستان، دبیرکل سازمان شانگهای با وی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه که همراه با رئیس جمهور به سمرقند سفر کرده است، امشب با دبیر کل سازمان همکاری شانگهای دیدار کرد.
دبیر کل سازمان ملل متحد در جریان سفر به پاکستان خواستار کمک جهانی به سیل‌زدگان این کشور شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه آمادگی کی یف برای اقدام تحریک آمیز در نیروگاه اتمی زاپروژیا در جریان سفر «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد به اوکراین را مصداق باج خواهی هسته ای دانست.
هشام یوسف دیپلمات مصری و دستیار دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور بشردوستانه در مطلبی با عنوان «پنج پیام سفر به خاورمیانه برای بایدن» به بررسی ابعاد مختلف این سفر پرداخته است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت مسئولان فیفا صبح امروز تهران را به مقصد زوریخ ترک کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، بر پیروی این سازمان از سیاست چین واحد تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ