نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد صهیونیست‌ها از ابتدای سال میلادی تاکنون ۱۷۰ فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
نخست وزیر نیجر برخی خبرها در مورد حضور نیروهای واگنر در نیجر را رد کرد و گفت: «هیچ نیرویی از گروه واگنر در مرز مالی و نیجر وجود ندارد، چون گروه‌های اسلام‌گرا در آنجا هستند.»
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مخالفت تل آویو با تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
شیخ الازهر در دیدار با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، به‌شدت نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
نخست وزیر  تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای خواستار فعالسازی قوانین بین المللی ویژه تحریم  رژیم صهیونیستی و اجازه ندادن به فرار مجرمان از مجازات شد.
نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان، شهادت دو جوان فلسطینی در طولکرم به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست امروز شورای امنیت در دیدار با همتای فلسطینی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیگیری حقوق فلسطینیان و اقدامات ضد انسانی «اسرائیل» واکنش نشان داد.
شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی از درز اطلاعاتی از مذاکرات محرمانه میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پیشنهاد عربستان سعودی برای مسئله فلسطین خبر داد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حمله اشغالگران به نابلس در کرانه باختری و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان آنرا تروریسمی سازمان یافته دانست.
منابع عبری در گزارش هایی از روابط پشت پرده و مخفیانه میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان خبر دادند.
نخست وزیر عراق در دیدار با نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت بغداد در قبال مسئله فلسطین تاکید کرد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار استقرار نیروهای گشتی سازمان ملل در مناطق مختلف کرانه باختری برای رصد و مستندسازی اقدامات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست شد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن هشدار درباره نقش مخرب زیست محیطی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم تا کنون 2.5 میلیون اصله درخت را در سرزمین های فلسطین اشغالی قطع کرده است.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به احتمال پیروزی ائتلاف راست افراطی در انتخابات کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه دوران تبلیغات انتخابات کنست با کشتار، شهرک سازی و محاصره بیشتر ملت فلسطین همراه بود، گفت: این انتخابات به انتخاب شریک صلح منجر نمی شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.
منابع خبری فاش کردند که با وجود اصرار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما او علاقه ای برای جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواسته است که به تشکیلات خودگردان در راستای آرام سازی وضعیت کرانه باختری در آستانه اعیاد یهودی کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ