کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
رویترز به نقل از منابع محلی پاکستان اعلام کرد نیروهای پلیس ساعاتی پیش عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق این کشور را بازداشت کردند.
بررسی محاکمه نخست وزیر سابق عراق به اتهام دست داشتن در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در کنار اهمیت سفر رئیس جمهور ایران از موضوعاتی است که روزنامه‌های عربی به آن پرداخته‌اند.
داستانی عراق با حکمی طرح تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی علیه مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق در پرونده مشارکت در ترور فرماندهان پیروزی را کلید زد.
نخست‌وزیر سابق عراق جزئیات جدیدی از مذاکرات ایران و عربستان و همچنین دیدارش با رهبر ایران منتشر کرد.
منابع عراقی از صدور حکم توقیف اموال منقول و غیر منقول وزیر دارایی سابق و مدیر دفتر نخست وزیر سابق این کشور خبر دادند.
دفتر رسانه ای نخست وزیر سابق عراق، جزئیات سفر وی به تهران را اعلام کرد.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر سابق عراق در جریان سفر به تهران با تعدادی از مقامات جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی می‌کند.
«لیز تراس» معتقد است که کشورها باید برای مقابله با چین در پی ارتقای جایگاه تایوان باشند.
نخست‌وزیر سابق قطر: «اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران عواقب اقتصادی و سیاسی وخیمی خواهد داشت»
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
عضو ائتلاف فتح عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور، از عراق خارج شده است.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
نخست‌وزیر سابق عراق پیشنهاد کرده که بانک مرکزی ارزش دینار در برابر دلار را افزایش دهد تا جلوی بالا رفتن قیمت‌ها در این کشور گرفته شود.
یک رسانه انگلیسی گفته است که تلفن لیز تراس در زمانی که او وزیر خارجه بوده است، هک شد.
حمد بن جاسم نخست وزیر سابق قطر گفت که آنهایی که منتقد افزایش قیمت انرژی هستند، فراموش کرده اند که خود مالیات های هنگفتی را بر مشتقات انرژی در کشورشان وضع می کنند.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
نخست وزیر سابق مالزی پس از رد درخواستش برای تجدید نظر، با حکم دادگاه به زندان می رود.
نخست وزیر سابق پاکستان، ربودن یکی از اعضای سابق دولت خود را توطئه مشترک دولت فعلی اسلام آباد و آمریکا دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ