نخست وزیر  تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای خواستار فعالسازی قوانین بین المللی ویژه تحریم  رژیم صهیونیستی و اجازه ندادن به فرار مجرمان از مجازات شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
الهیان با اشاره به موضوع کمیسیون مقام زن، گفت: خانم هیلاری کلینتون، کامالا هریس و میشل اوباما بیانیه‌ای را تنظیم کردند مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید از این کمیسیون اخراج شود. ما جلسه‌ای را با رئیس اکوسوک سازمان ملل اشتیم که کمیسیون مقام زن یکی از ارکان آن است. مطرح کردیم که اخراج ایران از کمیسیون مقام زن یعنی نادیده گرفتن بیش از ۴۰ میلیون زن ایرانی و این مورد اعتراض سازمان‌های مردم نهاد و زنان در ایران است.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه دوران تبلیغات انتخابات کنست با کشتار، شهرک سازی و محاصره بیشتر ملت فلسطین همراه بود، گفت: این انتخابات به انتخاب شریک صلح منجر نمی شود.
محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در هماهنگی با رژیم صهیونیستی، شامگاه گذشته با ایجاد یک کمین، مصعب اشتیه مبارز فلسطینی و از یاران شهید ابراهیم النابلسی را بازداشت کردند.
جوانان فلسطینی در واکنش به بازداشت مصعب اشتیه رزمنده و اسیر آزادشده فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان دست به اعتراض در خیابان های نابلس زدند.
جوانان فلسطینی در واکنش به بازداشت مصعب اشتیه رزمنده و اسیر آزادشده فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان دست به اعتراض در خیابان های نابلس زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ