راستینه گفت: در کمیسیون فرهنگی از وزیر ارتباطات دعوت شد تا سریعا شرایط مناسب برای فعالیت مشاغل در بستر پلتفرم‌های داخلی یا ارتقاء آن پلتفرم ها فراهم شود یا احیانا اگر احتیاج به پلتفرم ایجاد جدیدی است، سریعا آن را در دستور کار قرار دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
نماینده مجلس گفت: الان مرغ از سفره مردم پرواز کرده است. قیمت دیروز که در برخی از نقاط تهران دیدیدم ۱۲۰ هزار تومان بود در حالیکه دولت تعهد کرده بود با حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها و تعیین قیمت نهاده‌های دامی با قیمت آزاد غیرممکن است مرغ بیشتر از ۶۰ هزار تومان برود، اما الان چه قیمتی دارد؟
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
شاگردان رحمتی آغاز تمرینات پیش‌فصل خود را در قائم‌شهر خواهد بود.
سبزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، جرائم و محرومیت‌های در نظر گرفته‌‌ شده برای کشف حجاب، بدحجابی، برهنگی و... بازدارنده نیست و به عنوان مثال جریمه یک میلیون تومانی برای برهنگی به هیچ‌وجه بازدارندگی ندارد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
محمدرضا موذن به دلیل مصدومیت حضور در جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.
تیروژ حیات کردستان پیروزی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد.
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مسمومیت دانش آموزان کاملاً یک حرکت سازمان‌یافته است و باید وزارتخانه‌های مختلف با توجه به شرح وظایف‌شان در شورای امنیت کشور که قابل تفکیک است، سریعا موضوع را بررسی کنند
نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: خودرو و ارز اثر روانی خود را در جامعه بر جای می‌گذارد، عرضه خودرو را به بورس بردیم و اکنون قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده است. استیضاح وزیر را به جریان بیاندازید تا مردم بدانند مجلس حامی آن‌ها است.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
شنیده می شود که تیم قعر جدولی لیگ برتر فوتسال قصد سفر به اصفهان برای بازی این هفته را ندارد.
نماینده تربت جام و تایباد در مجلس گفت: از ستاد بحران گلایه داریم که مردم را در سرمای ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر رها کردند؛ ستاد بحران ما به گونه‌ای خود بحران است، مسئولان به آمار و ارقام روی کاغذ توجه نکنند.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محدودیت‌های دسترسی به اینترنت باید موقتی باشند و حتماً هرچه زودتر به نفع مردم مدیریت و برطرف شوند تا مردم آسیبی نبینند.
نماینده مجلس: ‏ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است / چطور سرمای زمستان را پیش بینی نکرده؟ / گاز ۱۶ هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده / شرایط سختی داریم و کسی پاسخگو نیست / من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم؛ نمی‌شود که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند
نماینده کرج می‌گوید: ما اگر مطلوب خود را در مسائل اقتصادی در نظر بگیریم، با آن فاصله داریم، ولی نسبت به گذشته خودمان اگر بخواهیم مقایسه کنیم، اوضاع و احوال قابل دفاع است. رفاه موجود در جامعه نسبت به دهه‌های گذشته بسیار بهتر است، ولی این‌قدر از فقر نسبی گفتند که مردم احساس فقر دارند.
محمود عباس زاده مشکینی گفت: مقامات کشور بار‌ها این موضع را شفاف بیان کرده‌اند که برجام مسئله اول جمهوری اسلامی ایران نیست. این دیدگاهی است که در یک سال اخیر در دولت جمهوری اسلامی ایجاد شده، حالا خوشبختانه آمریکا نیز به این نقطه رسیده است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.
شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه جهان آرا در شبکه افق گفت: سخیف‌ترین کار‌ها به عنوان وظایف گشت ارشاد در نظر گرفته شده، یک دختر با پوشش معمولی وارد گشت ارشاد شده و بی جان خارج شده، ولی پلیس می‌گوید قضیه را به پل صراط واگذار می‌کند در حالیکه پل صراط همینجاست.
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه واشنگتن نباید حتی یک دلار هم به کی یف کمک کند، گفت: تمرکز باید بر روی مشکلات داخلی آمریکا باشد.
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت:‌ مضافا اینکه معاون فرمانداری هم نیست و عملاً امور اجرایی کلان‌شهری مثل اهواز با چنین وضعیتی مواجه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ