شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه جهان آرا در شبکه افق گفت: سخیف‌ترین کار‌ها به عنوان وظایف گشت ارشاد در نظر گرفته شده، یک دختر با پوشش معمولی وارد گشت ارشاد شده و بی جان خارج شده، ولی پلیس می‌گوید قضیه را به پل صراط واگذار می‌کند در حالیکه پل صراط همینجاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که در حال حاضر، ۱۶ زن نماینده مجلس، ۸ شهردار زن و ۱۱۲۱ قاضی زن در کشور داریم.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که در حال حاضر، ۱۶ زن نماینده مجلس، ۸ شهردار زن و ۱۱۲۱ قاضی زن در کشور داریم.
نماینده مردم تهران اظهار داشت: تجاوز در اسلام به معنای رابطه جنسی یک زن با مرد بدون رابطه زوجیت است، اما در تعریف غربی‌ها این موضوع وجود ندارد و رابطه زن و مرد برای آن‌ها دو گونه است؛ یا زن و مرد راضی هستند که اگر راضی باشند، تجاوز صدق نمی‌کند. این موضوع صددرصد با اسلام تضاد دارد.
نماینده مردم تهران اظهار داشت: تجاوز در اسلام به معنای رابطه جنسی یک زن با مرد بدون رابطه زوجیت است، اما در تعریف غربی‌ها این موضوع وجود ندارد و رابطه زن و مرد برای آن‌ها دو گونه است؛ یا زن و مرد راضی هستند که اگر راضی باشند، تجاوز صدق نمی‌کند. این موضوع صددرصد با اسلام تضاد دارد.
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
نماینده تهران در مجلس گفت: انقلاب اسلامی تئوری جدیدی مبتنی بر ایمان به خدا، صبرو استقامت در برابر سختی ها و دفاع از کل مستضعفان جهان، به دنیا عرضه کرد. آمریکا و همه ابرقدرت‌های جهان در مقابل این تئوری شکست خورده اند و چاره ای جز ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام به نمایندگان مجلس مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو تهمت زنی و حرمت شکنی آشکار و بی تقوایی محض است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
یک نماینده مجلس گفت: برای اجرای قانون تسهیل خیلی جدی هستیم و اگر در اجرای این قانون همکاری نشود و ممانعت‌هایی در برابر آن شکل بگیرد مجلس و نمایندگان باز هم قید اجرای قانون تسهیل را نمی‌زنند.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) مجلس گفت: نباید آن خانم که قاتل شهید عجمیان است و آن شکلی به شهید مظلوم لگد می‌زند و در صحنه قتل با آن وضع حجاب بود، در صحنه دادگاه با چادر حاضر شود.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: آل سعود که زن را برده ای بیش نمی‌داند و حق انتخابی در آن وجود ندارد، کمتر از آن است که فتنه گری کند.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: غرب در زمینه «زن، زندگی، آزادی» به تمام زنان بدهکار است و با بردگی جنسی نه تنها آزادی؛ بلکه انسانیت را به سخره گرفته، بنابراین در این زمینه شکست خورده است.
یک نماینده مجلس گفت: شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشور‌های اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشور‌ها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در فتنه اخیر عده‌ای اسم زن را رمز آشوب و اغتشاش کردند و نظام را متهم ساختند، درحالیکه با ظهور جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی از دیکتاتوری پهلوی نجات یافت.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کسانی که نتوانستند احراز قتل میترا استاد را زیر سوال ببرند حرمت زن را با طرح پرستو بودن او زیر سوال بردند، حالا همین افراد مدافع حقوق و کرامت زن شده اند.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست زن، هویت و رسانه گفت: برای زن تراز انقلاب اسلامی شاخص مشخص نشده است.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ