شنیده می شود که تیم قعر جدولی لیگ برتر فوتسال قصد سفر به اصفهان برای بازی این هفته را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسوی نماینده مجلس گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص مهار تورم تا الآن یعنی اواخر اردیبهشت‌ماه، محقق نشده است و حتی سمت‌وسوی اقتصاد کشور نیز به سمت کاهش تورم نیست.
در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت٢٣٣ واحد مسکن محرومین خیرساز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای اسماعیل آباد، چاهشک و فیانی مشهد آغاز شد.
مشهد ـ عملیات اجرایی ساخت٢٣٣ واحد مسکن محرومین خیرساز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای اسماعیل آباد، چاهشک و فیانی مشهد آغاز شد.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان متخصص کم نداریم و نمی گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم رسانه‌ای مشهد به بهانه یک نفر، مصداق ظلم آشکار به امام رضا(ع) و این مردم است.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تحریم رسانه های مشهد به بهانه یک نفر، مصداق ظلم آشکار به امام رضا (ع) و این مردم است.
نماینده مجلس شورای اسلامی به فاجعه فوتبال مشهد واکنش نشان داد.
پژمان فر اظهار کرد: همچنین باید آسیب‌های زیست محیطی این مسئله را به‌دلیل جایگزینی سوخت مازوت پذیرفت لذا دولت باید از همین اکنون برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده و زمینه‌های ذخیره‌سازی را فراهم کند هرچند دولت تاکنون هیچ برنامه‌ای برای ذخیره‌سازی گاز نداشته است.
روز گذشته ویدیویی از مهرداد محمدپور، قهرمان تنیس روی میز معلولین منتشر شد که لحظه توقیف خودروی پرایدش را گزارش می کرد!
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
مشهد _ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ضرب الاجل ۱۰ روزه به میراث فرهنگی برای تعیین تکلیف عمارت «عزیزالله اُف» مشهد خبر داد.
مشهد _ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از ضرب الاجل ۱۰ روزه به میراث فرهنگی برای تعیین تکلیف عمارت «عزیزالله اُف» مشهد خبر داد.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مؤسسه‌ای در مشهد به نام پدیده، فعالیت اقتصادی مهمی انجام می‌داد، اما آن را رها کردند و بحران‌های شدیدی دامن‌گیر زندگی مردم شده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌
مشهد ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میهمان نوازی مردم مشهد در دهه پایان سفر گفت: مردم مشهد در فرهنگ میزبانی نمونه‌های کاملی از مهمان‌نوازی را ثبت کردند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بعضی از پیک‌های زیارتی که با حضور پرشور زائران برپا می‌شود، به حدی سنگین است که همکاری و مساعدت نهادهای کشوری تبدیل به یک ضرورت می‌شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید به‌طور ویژه به ساخت و توسعه زائرسراهای ارزان‌قیمت توجه شود زیرا زائران کم برخورداری که تنها به عشق زیارت حتی پیاده به مشهد می آیند.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی باید به سمت حذف برداشتهای غیرمجاز آب در دشت مشهد رفت.
خوشه طلایی ساوه با زدن یک گل در نیمه اول نماینده مشهد را شکست داد.
تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با تجربه دو شکست به اشکالی متفاوت طی دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ دسته اول از همین حالا به قعر جدول چسبیده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ