نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: روزگاری دولت این نظام فرهنگ را به بهانه توسعه رها کردند و دشمنان با صد‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی برای تسلط بر اذهان و افکار ملت ایران به صف شده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگاه امنیتی و انتظامی صرف به مسئله، مبدّل کردن حجاب به کلاف سردرگم است؛ نه قانون می‌تواند به نتیجه برسد و نه قانونگذار به اهدافش می‌رسد و طرفی از قانونِ برخاسته از امنیت نخواهیم بست. قانونی نیاز است که همه زوایای فکری، احساسی، اخلاقی و رفتاری زیر سایه مباحث دینی، سیاسی و اجتماعی در آن لحاظ شود تا ان شاءالله شاهد قانون خوبی باشیم.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن پویش‌هایی را برای تحریم لباس مشکی و محرم راه انداخته است که باید با آن مقابله کرد. مجالس امام حسین را باید قوی‌تر برگزار کنیم.
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت که در مدل شورای قانون اساسی و دادگاه قانون اساسی ممکن است در تصویب قوانین عادی نقض قانون اساسی صورت بگیرد اما در مدل شورای نگهبان از نقض قانون اساسی و همچنین شرع جلوگیری می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، همه موظف به برداشتن موانع برای حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم.
۲ روز عزای عمومی در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق زاهدان در این استان اعلام شد.
آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی شعبه مرکزی بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و جان باخت. اولین تصویر از پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد. استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند.
ساری- رئیس جمهور در پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پی شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پیامی خواستار شناسایی و پیگیری علل وقوع حادثه و انگیزه عامل یا عاملان این حادثه شد.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
استاندار مازندران: پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت گردید.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تحریم‌ خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: افتخار می‌کنم که اتحادیه اروپا که پرونده آن پر از ستم به مظلومان است اینجانب را در لیست تحریم ها قرار داده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تجلیل از مقام مرحوم آیت الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در این مجلس ضایعه ارتحال ایشان را تسلیت گفت.
آیت‌الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در ۸۳ سالگی دارفانی را وداع گفت.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن برای فضای مجازی برنامه دارد و از این طریق به دنبال تغییر در سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ منحط غرب است.
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت:تحول در علوم حکمرانی باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه حوزه‌های علمیه و سایر مراکز علمی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ