استقلال در فوتبال ایران تاریخی طولانی و پرفراز و نشیب داشته اما به ندرت چنین روزهایی که امروز در آن است را تجربه کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از این می‌ترسند که هوش مصنوعی بقای بشریت را به خطر بیندازد، اما خطر هوش مصنوعی بیشتر یک خطر هویتی و فلسفی است تا تهدیدی برای نابودی کلی بشر
کاظمی معتقد است همانطور که ما قاچاق یوز و... را شاهد هستیم یا گونه‌هایی مانند سمندر لرستانی به‌عنوان یک گونه اندمیک ایران در آستانه نوروز خریدوفروش می‌شوند، مار‌ها و مخصوصا گونه‌های مار‌های زهرآگینی که در ساخت پادزهر وجود دارند هم باید در لیست کنوانسیون تجارت بین‌المللی‌گونه‌های جانوران و گیاهان وحشی در معرض خطر انقراض و نابودی (CITES) قرار داده شوند، زیرا این گونه‌ها نیز در معرض تهدیدات فراوان هستند.
بزرگراه ایالتی گاردن نیوجرسی همچنان به دلیل حریق اراضی جنگلی بسته است.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه متأسفانه بررسی‌های اخیر در سطح جهانی نشان از تداوم زوال تنوع زیستی دارد، گفت: حدود ۸۵ درصد مساحت تالاب‌ها از بین رفته است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست انار گفت: امروزه به دلیل توسعه اراضی کشاورزی و صنایع، معادن، احداث جاده ها، چرای بی‌رویه دام، اِشغال و تخریب آبشخور‌های طبیعی توسط دام‌های اهلی، خشکسالی، تعرض و تخریب زیستگاه‌های گور ایرانی، باعث شده این حیوان، در معرض خطر نابودی و انقراض قرار گیرد.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: رژیم صهیونسیتی روزهای سختی را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
محققان معتقدند، این پیشرفت می‌تواند پیامد‌هایی برای درمان نوروبلاستوما، که شایع‌ترین شکل تومور سرطانی جامد است، به غیر از تومور‌های مغزی که در کودکان یافت می‌شود، داشته باشد. درمان استاندارد معمولا شامل جراحی برای برداشتن کامل سلول‌های سرطانی است که دیدن آن‌ها به دلیل شباهت به بافت سالم اطراف دشوار است.
ابرزمین‌ها با وجود فراوانی در کهکشان راه شیری، در منظومه ما یافت نمی‌شوند. اگر چنین جهانی در مجاورت ما وجود داشت عواقبی ویرانگر در انتظارمان بود.
عضو شورای شهر تهران گفت:ساخت برج‌ها در اطراف باغ گیاه‌شناسی منجر به کاهش سفره زیر زمین، ازبین رفتن بافت باغ، بروز آلودگی و مشکل در حفظ گونه‌های در معرض انقراض می‌شود.
تخریب راحت‌ترین کار دنیاست. ساختن دشوار است. از ساختن که قطع امید کردیم، ولی می‌توانیم متوقع باشیم که حداقل از آنچه داریم حفظ و نگهداری کنید؟ به‌عنوان یک شهروند ایرانی در کنار صد‌ها و هزاران و میلیون‌ها شهروند ایرانی دیگر خواستار حفظ میراث فرهنگی کشورم هستم که از تخریب آن بوی دغدغه دین به مشام‌مان نمی‌رسد که دین نیازی به زمین و پاساژ برای عرضه محصولات وارداتی بی‌کیفیت ندارد.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: بخش زیادی از ذخایر ژنتیکی و تنوع زیستی طی ۷۰ سال اخیر از بین رفته‌اند و ادامه این روند در آینده قابل جبران نخواهد بود.
آیت‌الله سبحانی در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه از همان دوره آیت الله هاشمی رفسنجانی با سیاست کاهش جمعیت مخالف بودم و در این مورد در آن دوران نیز مصاحبه‌هایی داشته ام، گفت: تاکنون جامعه‌ای به خاطر ازدیاد نسل، نابود یا گرفتار فقر نشده است، بلکه فقر و نداری جوامع از عوامل خارجی ناشی می‌شود.
یخ آب ، روش سنتی است که از آن برای تقویت باغ های کشاورزی و به عنوان آفت کش خاک استفاده می شود.
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد
یک کارشناس اقتصادی گفت: بودجه چند دوازدهم می تواند نا اطمینانی اقتصادی را افزایش دهد و می تواند اقتصاد را از بین ببرد.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری سد چمشیر در رودهای خیرآباد و زهره باعث نابودی حیات وحش در این رودها و افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان زیستگاه گونه در معرض انقراض پلنگ ایرانی است و حالا خشکسالی پیاپی و کمبود منابع غذایی این گونه را بیش از پیش در معرض خطر نابودی قرار داده است.
چمن تاریخی و طبیعی سلطانیه زنجان به دلیل برداشت بی رویه منابع آب زیر زمینی و کاهش بارندگی ها در خطر نابودی قرار دارد و برای احیای دوباره چشم انتظار نتایج پژوهش های دانشگاه زنجان است.
شکیرا که با چشمانی اشک آلود دیده می‌شود در این آهنگ می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نبودی و به خاطر خودشیفته بودنت ترکم کردی. حالا هوا مثل کریسمس سرد است و بهتر که همه چیز تمام شده است.»
ضرغامی گفت: در طول تاریخ چند هزار ساله ایران، هر گروه و سلسله‌ای روی کار آمده با تکیه بر سرپنجه هنرمندان ایرانی یک معماری مشخص را رقم زده است، حتی در دوره پهلوی با یک معماری روشن مواجه هستیم، اما بعد از انقلاب معماری ما به کلی نابود شد. من متوجه این خطر هستم.
«انجام حملات نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران نمی توانند روندِ اوج گیری قدرت هسته ای ایران را متوقف سازند. دلیل اصلی این مساله نیز این است که هر میزان از توانمندی های ایران که بر اثر این حملات نابود شود، تنها ظرف یک یا نهایتا دو سال، بار دیگر احیا خواهد شد. تنها راه جهت حلِ معادله اتمی ایران این است که تهران را قانع کنیم که اساسا این کشور نیازی ندارد به تسلیحات اتمی فکر کند. تنها ارائه تضمین های هسته ایِ معتبر به ایران می تواند این کشور را در این رابطه خاطر جمع و مطمئن سازد. قبل از اینکه خیلی دیر شود، باید این پیشنهاد را به ایران داد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ