سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها در پاسخ به این سوال که اینکه امروز مجلس در مقابل عده‌ای از متدینین که روبروی مجلس تحصن کرده اند، چه تدبیری دارد؟ گفت: امروز حتی متدینین هم نسبت به این لایحه شاکی بودند. البته پیام‌هایی که برای ما می‌آمد هم از جانب جامعه متدینین کشور بود و هم نقطه‌ی مقابل آنان بود و هر دو طیف نسبت به این موضوع و نوع مواجه‌ای که با آن صورت می‌گیرد مسأله داشتند و یک کمیسیون این ظرفیت را نخواهد داشت که بتواند جواب قانع کننده‌ای به این طیف گسترده داشته باشد.
بهروز عظیمی شادی پس از گلش را با رونمایی از پیراهن حمزه کدخدایی تکمیل کرد.
شاکی گفت: اشکان از گنده لات‌های تهران است. مدتی قبل من اشتباه کرده و در اینستاگرام و فضای مجازی با او کل کل کردم که او و نوچه‌هایش مرا ربودند تا ادب کنند. آن‌ها پس از چند ساعت مرا رها کردند. حالا از او شاکی هستم.
نظامیان صهیونیست بعد از ضرب و جرح شادی شرحه، جوان فلسطینی، او را بازداشت می کنند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
یکی از بستگان نزدیک شاکی دنی آلوز مدعی شد که او از اعلام شکایت علیه ستاره سابق بارسلونا می ترسید.
هافبک جوان استقلال بعد از گل تساوی مقابل پرسپولیس شادی غیر قابل وصفی را به نمایش گذاشت.
محمد جواد محمدی، مهاجم ساروی هوادار موفق شد دروازه نساجی را باز کند اما شادی نکرد.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
مدافع جوان گل‌گهر نخستین گل لیگ برتری خود را در یک رقابت حساس به ثمر رساند.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
سعید سحرخیزان با گلزنی برابر ویتنام جواز صعود ایران را امضا کرد.
زن جوان 24 ساله فرانسوی که از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز شکایت کرده، جزئیات این اتفاق را برای پلیس تشریح کرد.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
ماهان صدرات مرنی، جوان متولد ۷۸، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات ایران است. نام او توسط خبرگزاری قوه قضائیه اعلام و اتهاماتش «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب ایجاد ناامنی و ترس در محیط شده است، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی، اعلام شد.
جود بلینگام، ستاره جوان تیم ملی انگلیس، در مورد شادی گل جالب خود با جوردن هندرسون صحبت کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
جود بلینگهام می گوید که به دلیل افزایش آدرنالین پس از گلزنی برابر ایران، تا صبح بیدار بوده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات صبح امروز جواد نکونام پاسخ داد.
الخاندرو گارناچو، ستاره جوان یونایتد، از کریستیانو رونالدو اجازه گرفت تا شادی پس از گل او را تکرار کند.
الخاندرو گارناچو، ستاره جوان یونایتد، از کریستیانو رونالدو اجازه گرفت تا شادی پس از گل او را تکرار کند.
اورلین شوامنی، ستاره جوان رئال مادرید، می‌گوید اولین خاطره‌اش از ال‌کلاسیکو شادی گل معروف کریستیانو رونالدو در نوکمپ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ