شاهرود- هزینه‌های تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جاری بسیاری خانواده های استان سمنان را با مشکل روبرو ساخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انس الزروری، وینگر جوان برنلی، به دلیل تکل خشن روی پای کایل واکر از زمین بازی اخراج شد.
گردان طولکرم سرایا القدس امروز جمعه از نبرد سنگینی خبر دادند که مبارزان فلسطین با نظامیان اشغالگران صهیونیست در جریان یورش آنها به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری داشتند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به متشنج شدن روابط این رژیم با آمریکا اذعان کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم قانون مالیات بر سوداگری را تصویب کرد و مالیات‌های سنگین و مضاعفی بر دلالی‌ها گذاشته شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص‌های رهبر انقلاب در ارزیابی عملکرد مجلس بحث مأموریت مجلس است که مهم‌ترین وظیفه مجلس قانون‌گذاری است.
کرمان- «حجت الاسلام رئیسی» برای افتتاح چند طرح بزرگ آبرسانی و برق به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم از جبران عقب ماندگی ها به ویژه در زمینه تنش آبی با کار جهادی در دولت سیزدهم خبر داد.
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: در حوزه تحریم‌ها پرونده سنگینی علیه آمریکا تهیه شده است.
سرمربی تیم امید شرایط تیمش را در آستانه حضور در مسابقات غرب آسیا سخت دانست.
دیرینه شناسان آرژانتینی یک دایناسور بزرگ گردن دراز را که در حدود ۹۰ میلیون سال پیش می‌زیسته و حدود ۹۰ متر طول داشته است را کشف کرده‌اند.
منابع رسانه‌ای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را به معنای شکست محاصره سنگین واشنگتن علیه دمشق و بی‌توجهی اعراب به سیاست منطقه‌ای کاخ سفیدو کاهش نفوذ آمریکا در میان کشورهای عربی منطقه دانستند.
محمدحسین پویانفر، مداح سرشناس نسبت به افزایش قیمت گوشت و گرانی‌ها اعتراض کرد.
سرمربی نیان معتقد است تیمش کار بسیار دشواری مقابل پیکان پیش رو دارد.
شهرستان مارگون ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی برف‌گیر دارد که عملیات بازگشایی تنها با دو دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری انجام می‌شود. بنا به گفته فرماندار مارگون بارش برف در گردنه‌های منطقه مور زرد زیلایی به ۳ متر رسیده است.
کوثری خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و این نهاد انقلابی همواره از حمایت‌های ملت ایران برخوردار بوده هست و خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.
جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.
باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، معتقد است در لیگ قهرمانان انصاف برای تیمش رعایت نشده و در بازی برابر بایرن و اینتر استحقاق بیشتری داشتند. او می گوید دیگر باید به لالیگا فکر کرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از پایان بازی با لائوس گفت: بازی سنگینی با نوجوانان قرقیزستان داریم.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به مسئولیت جدیدش گفت: مسئولیت سنگینی را پذیرفته ایم.
رئیس منطقه تایوان مدعی شد که هرگونه حمله علیه این جزیره بهای سنگینی به‌همراه خواهد داشت.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.
بازار سرمایه که در دو روز گذشته با فشار فروش بالایی همراه شده بود، پس از یک روز استراحت امروز کار خود را دوباره از سر خواهد گرفت. کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بورس در هفته جاری را تشریح کرده اند.
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: دولت آمد ۵۷ درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال ۱۴۰۰ آنان خوشحال شدند که ۵۷ درصد حقوق‌شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می‌گفتند کاش اضافه نمی‌کردید و با این افزایش قیمت‌ها مطلقا به جایی نمی‌رسد. شما نگاه کنید کدام دولتی با خودش اینگونه رفتار می‌کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ