راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
روزگاری که هنوز از خیابان ولیعصر(عج) خبری نبود، ساکنان شمیران یا همان اهالی محله‌های امروز شمال شهر از جاده قدیم که اکنون آن را به نام خیابان شریعتی می‌شناسیم برای رفت و آمد به دارالاخلافه از درشکه استفاده می‌کردند و چند ایستگاه خاطره‌انگیز در مسیر که آنها را به تهران می‌رساند.
به یک ربات با هوش مصنوعی آموزش داده شده تا سالاد درست کند. محققان از الگوریتم های شبکه عصبی موجود برای آموزش ربات استفاده کردند.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
اکبری با تاکید بر این که سازمان محیط‌زیست تلاش کرد که از همان ابتدا هیچ مساله‌ای را درباره «پیروز» کتمان نکند، گفت: به نظر می‌رسد یکی از عواملی که در ماجرای پیروز برای ما حاشیه درست کرد، اطلاع‌رسانی زیاد و مداوم درباره وضعیت این حیوان بود، البته این مساله توجه مردم را بیش از پیش به گونه یوزپلنگ جلب کرد، اما حاشیه‌هایی را به همراه داشت که چندان ضروری نبود.
ترسناک‌ترین حیوانات جهان هم درست به اندازه زیباترین‌ها از جهان و نعمت‌هایش بهره می‌برند. تماشای آ‌ن‌ها دری از این جهان رنگارنگ با تمام زشتی‌ها و زیبایی‌هایش را برای شما باز می‌کند.
هدف‌گذاری به شما انگیزه و پاسخی می‌دهد تا در برنامه‌های خود متمرکز شوید و به جلو پیش بروید. تعیین اهداف گاهی می‌تواند مانند یک کار دلهره‌آور باشد، به همین دلیل ایجاد یک نقشه راه به عنوان یک راهنما در این مسیر مفید است.
باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
کمتر از سه هفته دیگر مراسم The Best 2022 در پاریس برگزار می شود تا بهترین های سال از نگاه فیفا، جوایز خود را دریافت کنند.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از مدیران این باشگاه خواست که بازسازی سانتیاگو برنابئو را زودتر به پایان برسانند.
«خداکرم داودی» نیز اولین توقفگاه چهار پایان برای جابه جای مسافران را ابتدای سه‌راه فلاح می‌داند: «در این محل که به اسطبل جهانگیرخان شهرت داشت، چند نفر مسئول تیمار و نگهداری از اسب‌ها و قاطر‌ها بودند، تا برای استفاده شهروندان همیشه آماده باشند. اسب‌های مسافرکش چابک و تیزرو بودند و با نژاد‌های بارکش فرق داشتند، از این‌رو مراقبت و نگهداری این قبیل حیوانات اهمیت ویژه‌ای برای صاحبانشان داشت.»
به گفته محققان، لازم است مردم در بریتانیا برای تأمین سلامت خود، نان پخته شده با باقالی بخورید.
درست در روز‌هایی که ایرانی‌ها با مصائب و مشکلات فراوان به شبکه‌های اجتماعی جهانی نظیر اینستاگرام وصل می‌شوند و آینده فعالیت این پلتفرم‌ها به نظر مقام‌های امنیتی وابسته است حساب رئیس جمهور ایران در اینستاگرام تیک آبی تایید گرفت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.
شماره ده تیم ملی برزیل درست از لحظه‌ای که نیاز به او بیش از پیش احساس خواهد شد، به جمع طلایی‌پوشان برگشت.
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
این جماعت که از محله‌های تهران تا دانشگاه‌ها و صداو سیما تریبون اختصاصی دارند، از ریزترین مسائل اجتماعی تا مسائل مرتبط با امنیت ملی و حتی پیچیده‌ترین مسائل پزشکی و فیزیک کوانتوم تزپردازی می‌کنند. آن‌ها سندی برای ادعاهایشان ندارند، اما مدعی هستند که از منابع ویژه برخوردار هستند که در این گیتی اختصاصی‌شان است.
مهدی تارتار می‌گوید گل سالم تیمش در بازی با نساجی آفساید شده است.
مهاجم اهل مالی سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شده و طبق بررسی ابتدایی، بین 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.
مهاجم اهل مالی سرخپوشان دچار آسیب دیدگی شده و طبق بررسی ابتدایی، بین 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد بود.
پرسپولیس در دیداری کاملا یکطرفه مقابل ذوب آهن نتوانست به گل برسد تا خیلی زود مشکلی که یحیی گل محمدی ماه هاست به آن اعتراض دارد، عیان شود.
روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.
در تصویر مشهور امام خمینی در مدرسۀ فیضیه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری جوانی که درست بالای سر امام ایستاده همین حمید نقاشیان است از محافظان امام تا همان اردیبهشت 58 که حالا پیرانه سر چنین ادعایی طرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ