سیاست شرق‌گرایی یک‌سویه و غرب‌ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی بدون توجه به الزامات ژئوپلیتیکی ایران خسارت غیرقابل جبرانی را به منافع کشور وارد ساخته و هزینه‌های گزافی را تحمیل می‌نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان گفت: ایران از حق حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه حمایت می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس گفت: به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می کنیم که حفظ ثبات و توسعه اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد.
وزیر امور خارجه در واکنش به بیانیه گفتگو‌های راهبردی روسیه و شورای همکاری خلیج فارس در مسکو و طرح ادعا درباره جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به رزمایش دفاع هوایی ناتو اعلام کرد: تهدید علیه حاکمیت و تمامیت ارضی مسکو بدون عواقب نخواهد بود.
رئیس جمهوری آذربایجان گفت: امکان دستیابی به صلح بین باکو و ایروان وجود دارد، به خصوص که ارمنستان، قره باغ را به عنوان بخشی از سرزمین ما به رسمیت شناخته است.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با همتای آذربایجانی خود تاکید کرد: حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه برای ما مهم است و ایران همواره از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت خواهد کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: موضع روشن ایران دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کند آنچنانکه این موضوع تا کنون نیز ثابت شده است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ضمن تاکید بر روابط راهبردی با چین به صراحت اعلام کردیم که در مورد حفظ تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه گفت: جزایر سه گانه اجزای جدایی ناپذیر خاک پاک ایران است و در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش با تکیه بر جوانانی متعهد، متخصص و ولایتمدار، مقتدرانه آماده حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی است.
سردار علی فدوی گفت: به صورت مسلم هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان‌ها داده ایم و قطعاً خدشه‌ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی‌کنیم.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران امنیت ارمنستان را امنیت منطقه می‌داند و سیاست ما احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان است.
کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد:صیانت از مرزهای شناخته شده بین المللی و تمامیت ارضی کشورها یک ضرورت اجتناب ناپذیر و هرگونه خدشه در آن غیرقابل پذیرش و مغایر با اصول حقوق بین المللی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
شورای عالی سیاسی یمن بر حفظ تمامیت ارضی، وحدت اجتماعی و حفاظت از ثروت های این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ