مرتضی تبریزی به یکی از بازیکنان کلیدی گل‌گهر تبدیل شده و در هر بازی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی گل‌های تیمش اثرگذار ظاهر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.
با یک پنالتی عجیب و جالب سوئد به حضورش در جام جهانی زنان 2023 ادامه می دهد.
ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.
کاسمیرو، ستاره برزیلی منچستریونایتد، تحمل تماشای پنالتی ویکتور لیندلوف مقابل برایتون را نداشت.
خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.
گلر ملی پوش استقلال در اقدامی جالب توجه پشت پنالتی دوم تیمش قرار گرفت و گل ششم استقلال را به ثمر رساند.
پنالتی کویتی‌ها را فیصل الدخیل باتجربه به عابدزاده جوان زد، تا آن تیم شایسته علی‌رغم جسارت بالایش در دقیقه آخر بازی و روی یک ضربه پنالتی از کویت شکست بخورد و دوره المپیکی نشدن فوتبال ما بعد از دو دوره تحریم و این حذف بعد از المپیک مونترال ۱۹۷۶ همچنان ادامه داشته باشد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
در دقیقه ۱۰۰ بازی، لئوناردو سرنیکولا کارت زرد دوم خود را گرفت تا کرمونزه با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. ناپولی در وقت‌های اضافه هم موفق نشدن گلزنی کند تا تکلیف برنده به ضربات پنالتی کشیده شود.
مارکینیوش که در دیدار برزیل و کرواسی یک پنالتی از دست داد و روی گل کروات‌ها مقصر بود می‌گوید با وجود ناراحتی عمیقش از حذف برزیل در ادامه فصل برای باشگاهش با تمام قوا بازی خواهد کرد.
برای غنا طلسم پنالتی مقابل اروگوئه همچنان ادامه دارد و دوازده سال بعد از دیدار جنجالی دو تیم در جام جهانی 2010 غنایی‌ها امشب هم یک پنالتی را مقابل اروگوئه از دست دادند.
روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.
روبرت لواندوفسکی در دقایق اولیه دیدار بارسلونا مقابل آلمریا پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
ملوان با یک پنالتی از شکست مقابل تراکتور در نیمه اول گریخت.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
مهاجم جنوبی ملوان بندرانزلی مدعی است با دستیابی به اولین پیروزی فصل آنها اکنون با اعتمادبنفس بالاتر آماده ادامه رقابت‌ها خواهند شد.
جالب‌ترین پنالتی در فوتبال را در ادامه ببینید.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ دیدار مقابل اردن را واگذار کردند و قهرمانی در یک تورنمنت چهار جانبه را از دست دادند.
دنی ماکلیه، داور هلندی، برخورد بین آلفونسو دیویس و عثمان دمبله در درون محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. این صحنه کاملا مشکوک به پنالتی بود.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.
سه صحنه مشکوک داوری دیدار گل گهر - سپاهان مورد بحث کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار گل گهر - سپاهان مورد بحث کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار گل گهر - سپاهان مورد بحث کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک تساوی خانگی بدون گل دیگر برای شاگردان تارتار حاصل تقابل با مس رفسنجان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ