امیر روستایی دومین گل الشحانیه را در دیدار مقابل الغرافه به ثمر رساند و با گلی که در ضربات پنالتی زد، تیمش را به نیمه نهایی بُرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو در یک بازی دوستانه نیز دست از جنجال برنداشت و با یکی از اعضای نیمکت حریف درگیر شد.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
علی قلی‌زاده یکی از لژیونرهایی است که در دسترس قلعه‌نویی برای دو بازی تدارکاتی فروردین ماه خواهد بود.
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ یک، خیبر موفق شد درریک بازی پرماجرا با سه گل از سد خلیج فارس ماهشهر بگذرد.
مهارت در مهار ضربات پنالتی و دیگری بازی با پا، اگرچه بُعد جدیدی به بازی بیرانوند اضافه کرده، ولی او در بخش سابق که توانایی اصلی‌اش است نیز همچنان تواناست. او به سختی گل می‌خورد و این امر یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس شده است. نشان به آن نشان که بیرانوند در لیگ برتر امسال که ۲۱ هفته از آن سپری شده است تا به الان ۱۲ بار کلین‌شیت کرده و فقط ۹ بار دروازه‌اش باز شده است
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
فقر گل در بازی های لیگ برتر یکی از شاخصه های اصلی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران است.
رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.
رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.
گل گهر – هوادار بدون شک یکی از بازی های جذاب هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
یورگن لوکادیا در بازی مس کرمان یکی دیگر از استعدادهای خود را به رخ کشید.
استقلال بعد از دیدار با نساجی حالا باید در یک مسابقه مهم به مصاف گل گهر در سیرجان برود. تیمی که با حضور در رده دوم جدول نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از بازی ها است.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل رسید.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
ژول کنده، یکی از خریدهای بزرگ تابستانی بارسلونا، دیشب در بازی مقابل پوماس در جام خوان گامپر، اولین بازی رسمی خود برای بلوگرانا را انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ