برخورد توپ به دست مدافع ذوب‌آهن یکی از دشوارترین صحنه‌های کارشناسی داوری است که مناقشات زیادی را به دنبال داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته در حضور مهدی مهدوی‌کیا و چند اسطوره فوتبال دنیا، موارد مشکوک خطای هند در یوفا بررسی شد.
حسین زرگر داور پیشین لیگ برتر ایران در یادداشتی ویژه عملکرد پیام حیدری، داور دربی، را بررسی کرده است.
صحنه بحث برانگیز دیدار آلومینیوم و استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
کارشناسان داوری دو صحنه مورد اعتراض یحیی گل‌محمدی را بررسی کرده‌اند.
سه تصمیم وحید کاظمی در جریان تقابل تراکتور و پرسپولیس، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان از ظرفیت‌های دامپزشکی داخل و خارج کشور برای درمان توله یوز استفاده کرد، اینکه در گذشته در درمان و تجویز داروها، خطای دامپزشک رخ داده باشد موضوعی است که توسط متخصصین پس از مرور کامل مستندات بررسی خواهد شد.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
تصمیم‌های گروه داوری دیدار مس رفسنجان - نساجی، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
گلب زیلبرشتاین محقق درباره بررسی نسخه خطی «مرشد و مارگاریتا» از بولگاکوف می‌گوید: «ما اثرات مورفین و پروتئین‌های پاتولوژی کلیه را در صفحات این کتاب خطی پیدا کردیم.» این مسئله نشان می‌دهد که او در زمان نوشتن این رمان تحت‌تأثیر دارو‌های مسکن برای رفع درد کلیه بوده است.
مارادونا با فاصله ای نجومی بیشتر از همه بازیکنان با خطای بازیکنان حریف نقش بر زمین شده است.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان منتشر و نتایج بررسی های خود را اعلام کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.
نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه منافع و امنیت ملی کشور، شدند.
نماینده مردم تهران گفت: ریاست محترم جمهوری که مسئولیت این کار را دارند باید بررسی کنند که اگر آقای مهندس قاسمی توانایی انجام کار را ندارند، تصمیم دیگری گرفته شود. من این را به صلاح خود آقای قاسمی عرض می‌کنم، ما نباید فشار بیاوریم و خدای نکرده ایشان را با مشکلات دیگری مواجه کنیم.
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، مصوبه هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در خصوص ایراد آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی به نفع معلمان «طرح مهر آفرین» را تشریح کرد.
قضاوت دو دیدار هفته چهارم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار گل گهر - سپاهان مورد بحث کارشناسان داوری قرار گرفته است.
بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بود، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است. لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ