سخنگوی دولت گفت: تعبیر رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم» رمز عبور از حوادث بزرگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از شروع بازی اینتر میامی و شارلوت ؛ لیونل مسی به همراه دختر دیوید بکهام وارد میدان شد.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند.
ایران در جام ملتهای آسیا پیش روی تاریخ خود قرار خواهد گرفت و از یک فرصت استثنایی برخوردار خواهد بود...
تاتنهام بعد از یک بازی فاجعه‌بار به استادیوم اختصاصی‌اش بر می‌گردد و میزبان یکی از رقبای بزرگش در راه رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، منچستریونایتد، خواهد بود.
افشین پیروانی دقایقی پیش از آغاز دربی از مسئولان درخواست کرد تا بازسازی سکوهای استادیوم آزادی را هر چه سریع‌تر به پایان برسانند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می گوید در یک سال پیش رو همه مسابقات تدارک مهمی برای درخشش در المپیک است.
منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی 4-1 از پیش رو بردارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه اسلامی ۴۵ سال پیش علیه برهنگی و کشف حجاب قیام کرده و از سویی ۹۰ سال پیش در دوره رضاخان در گوهرشاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی ایستاده است. اینچنین جامعه‌ای اجازه به بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد.
اریک تن‌هاخ پیش از حرکت کاروان منچستریونایتد به سمت استادیوم ومبلی به بازیکنانش اجازه نداده کت و شلوارهایی که باشگاه برای آنها تهیه کرده بود را به تن کنند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با بیان اینکه جنسیت این یوزپلنگ نر است، اضافه کرد: مشاهده این یوزپلنگ بیانگر پایدار بودن زیستگاه است و هنوز ارزش دارد که این مهم برای ما اثبات شده بود و پیش از ثبت تصویر این یوزپلنگ در عباس آباد درخواست ثبت معدن داشتیم که ایستادیم و توانستیم معدن را از این منطقه حذف کنیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبردی در پیش گرفته‌ایم که بتوانیم در مقابل هر تهدیدی ایستادگی کنیم و در صورت گستاخی دشمنان پاسخی درهم شکننده به آن‌ها بدهیم.
محمد محبی و مهدی قایدی پیش از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال، برای زدن ضربه ایستگاهی دست به ابتکار جالبی زدند.
در جریان معاملات امروز شاخص بورس تهران پس از افت و خیز‌هایی در نهایت شاخص با رشد هزار واحدی کار را تمام کرد و شاخص بورس تهران در همان محدوده یک میلیون و ۶۵۳ هزار واحدی ایستاد. فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟
پیش از شروع بازی تراکتور - استقلال، یاد و خاطره اسطوره برزیلی زنده نگه داشته شد.
باشگاه‌های العربی و الاهلی قصد دارند دیدار پیش روی خود در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر را به جای ورزشگاه حمد بن خلیفه در ورزشگاه الثمامه برگزار کنند.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است، فرمودند: ما ایستادیم و پیش رفتیم، البته ایستادگی نیز مانند هر کار دیگر سختی‌هایی دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود، فرمودند: ما در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادیم.
پیش از این تنها هواداران استقلال و پرسپولیس می‌توانستند در استادیوم حضور پیدا کنند.
کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های پیش فصل هم در این زمینه خط و نشان کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ