سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحرک دیپلماسی که در ماه‌های اخیر دیده می‌شود، شایسته تحسین است.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه تدارکات و پشتیبانی و مقدمات کار برگزاری مراسم به خوبی انجام شد و مشکل و کمبودی در این زمینه نمی بینم، این مراسم باید متفاوت تر از مراسم های قبلی به تعبیر رهبر معظم انقلاب باشد و همچنین این برنامه باید مقدمه ای برای شناخت آرمان و شخصیت و اهداف امام راحل باشد.
علی شمخانی گفت: موضوع هندسه نظم نوین جهانی یا به تعبیر مقام معظم رهبری پیچ تاریخی، موضوع فوق‌العاده بااهمیتی است که برخورد شعاری و غیر فعال با آن، کشور را از گردونه پیشرفت همه‌جانبه به‌ویژه در ابعاد اقتصادی و امنیتی باز می‌دارد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
کیهان نوشت: دلیل اینکه قاطبه فقهای معاصر پس از انقلاب اسلامی و حاکمیت فقیه جامع‌الشرایط، حفظ نظام اسلامی را واجب می‌دانند، این است که حفظ جمهوری اسلامی لازمه حفظ اسلام قلمداد می‌شود.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
رئیس‌جمهور سابق با ابراز خرسندی از فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان وقایع اخیر، اظهار داشت: تدبیر رهبر انقلاب، نقطه آغاز ترمیم شکاف‌های پدیدآمده و احیای سرمایه مردمی انقلاب است که آثار بسیار مهمی در فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت. این فرمان رهبری، دلسوزان کشور و نظام را امیدوار و انسجام ملی را تقویت خواهد کرد.
باید پرسید آقایان خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی، جهانگیری و بسیاری از شخصیت‌های معتدل و دلسوز نظام چرا به حاشیه رفته‌اند و اگر این افراد که به تعبیر رهبر انقلاب نقش خواص را ایفا می‌کنند، فضای تأثیرگذاری و کنشگری را داشتند، آیا این‌گونه جامعه از نخبگان عبور می‌کرد و اصل نظام هدف قرار می‌گرفت؟
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم» رمز عبور از حوادث بزرگ است.
سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: جوانانی که در زمان جنگ تحمیلی نبودند باید بدانند که تدبیر در هشت سال جنگ وجود داشته است.
رهبر معظم انقلاب گفت: اگر دفاع مقدس نبود، ممکن بود پیکره دفاع مقدس هم باقی نماند. دفاع مقدس بود که توانست سپاه را با نظم با میدان بیاورد.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
رییس جمهوری گفت: برخلاف وجود موانع ما باید آن موانع را رفع کنیم و بدانیم که به تعبیر رهبری انقلاب، هیچ مشکلی در کشور نیست که حل‌شدنی نباشد. پس ما با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ