پیش از شروع بازی اینتر میامی و شارلوت ؛ لیونل مسی به همراه دختر دیوید بکهام وارد میدان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
این ویدئو که در خیابان های بمبئی فیلمبرداری شده است، برش زدن تماشایی آناناس توسط یک فروشنده خیابانی را با یک چاقوی خاص نشان می دهد.
هزاران نفر از طرفداران بسکتبال چینی در یک استادیوم جمع می‌شوند و مشتاق تشویق تیم‌هایی هستند که در فینال مسابقات می‌جنگند.
این ویدئو که در ایالت کرالا در جنوب شبه قاره هند ضبط شده است، فرایند برش و پخت یک ماهی تن 100 کیلوگرمی را به نمایش می گذارد.
در این فیلم سطحی از فناوری مدیریت راه دور پلوپز چندکاره را مشاهده می کنید که البته برای دوران پیشرفته امروز نیز همچنان هیجان انگیز به نظر می رسد./ موبنا
این بمب افکن آمریکایی که بی-۲ اسپیریت نام دارد، با سرعتی معادل ۱,۰۱۰ کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند. منبع: چندثانیه
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
یک بز کوهی در تعقیب و گریز ناکام ماند و توسط گرگ شکار شد.
در این ویدئو تعقیب و گریز هیجان انگیز از عقاب و خرگوش را مشاهده می‌کنید.
دوسگ برای محافظت از یک کودک با یک مار درگیر می‌شوند را در این ویدیو مشاهده کنید.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
مسابقه هیجان انگیز طناب کشی تویوتا و شورلت را مشاهده کنید.
مبارزه کانگورو با یک سگ خانگی در آب دیدنی شد. آنتونی گیل و دو سگش در یک پیاده روی در حومه استرالیا با یک کانگورو در برکه‌ای مواجه شدند. یکی از سگ ها نتوانست جلوی هیجان خود را بگیرد و کنجکاوانه وارد آب شد و به کانگورو نزدیک شد، اما کانگورو بارها به این حیوان حمله کرد و سعی کرد او را زیر آب غرق کند.
یک دوچرخه سوار به ارتفاعات سالباخ هینترگلم در اتریش رفت تا از بالای کوه با دوچرخه پایین بیاید. حرکات نمایشی او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی النصر هیجان را به جان بازیکن رئال انداخت.
ایستادن بر بام دنیا آرزوی بسیاری از کوهنوردان جهان بوده است، اما تصویربرداری با فناوری پیشرفته، هیجان ویژه‌ای به این مهم داده است.
شیائومی روز گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود یعنی شیائومی ۱۳و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو مهاجمان چینی بازار موبایل‌اند که با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی بی‌هویت، از همین حالا برای گلکسی S23 رجزخوانی می‌کنند.
مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: معتقدیم که باید همه موانع را برای ورزش دختران و زنان را از بین ببریم. چیزی که واقعا هیجان انگیز است این است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه داور زن خواهد داشت و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ